Er zijn 7 resultaten gevonden

Terug

door JRNYMO
wo okt 10, 2018 2:36 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Sportstuur

Schumi schreef:Ziet er mooi uit !!! Maar waar laat je de flippers ? Of heb je een handbak..
Thanks! Handback inderdaad.

Hier het resultaat:
Afbeelding

Blij mee :angel:
door JRNYMO
za nov 10, 2018 9:31 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Aftermarket radio werkt alleen bij constant stroom

Oke... dus als ik het goed begrijp in mijn stilo 2003... als ik een dubbeldin erin wil plaatsen gaat het een hoop gezeur met zich meebrengen betreft de kabels? Kan niet gewoon een iso op.. Grote kans. Tenzij het specifiek een betreft voor een Fiat Stilo. Denk niet dat die er zijn overigens. Ik heb ...
door JRNYMO
zo mei 05, 2019 12:26 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: zeer zeer aparte stilo

Wauw... iedereen zijn ding zou ik maar zeggen.
door JRNYMO
do jun 27, 2019 6:21 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Stilo Abarth van Jesse

In augustus 2018 mijn twee fiat stilo gekocht in dit geval een mooie grijze Abarth. Mijn oude stilo werd doorgeschoven naar de vriendin. Ik was van plan een aantal kleine veranderingen te doen aan de auto, maar nu zijn we inmiddels bijna een jaar verder en moet ik zeggen dat dit meer is geworden dan...
door JRNYMO
do aug 01, 2019 10:57 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Re: Wist je dat !!!

Moreno83 schreef:Wist je dat Pierce Brosnan in The November man ( 2004 ) in een Fiat Stilo 5 drs reed?
https://youtu.be/jREIRTyj9Mk?t=1m14s (2014)
door JRNYMO
di sep 10, 2019 9:28 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Speaker re-conen

Heel eerlijk waarom de moeite doen? de standaard speakers zijn al niet fantastisch. Ik heb voor 60 euro JBL compo setje gekocht waarvan het geluid vele malen beter is dan het geluid van de standaard speakers. De tweaters heb ik laten zitten want die waren van de fiat helderder. Met een klein beetje ...
door JRNYMO
ma nov 18, 2019 12:30 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Regelaar verlichting

Met z'n uitleg moet het gaan lukken. Even een update. Daar ik ff geen paneeltje kan vinden ben ik terug gegaan naar apk garage. Oplossing; ga de auto afmelden, bij steek proef knopje er uit. Dus ben ik nog steeds op zoek naar paneeltje. gr, gerard https://www.onderdelenlijn.nl/auto-onderdelen-voorr...