Er zijn 47 resultaten gevonden

Terug

door Luigi
zo jan 27, 2019 2:27 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

wielen en wieldoppen

Beste forum genoten. Afgelopen week heb ik een Stilo gekocht. Zoals ik mezelf heb beloofd deze keer geen zwarte. De auto is in het bezit van 17" licht metalen wielen(zie foto). Nu vroeg ik me af is het verschil in rijgedrag e.d. van 17" wielen (met 215/45R17 banden) en 16" wielen (met...
door Luigi
zo feb 10, 2019 10:46 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Collezione Italia 2019

Beste Italiocarofielen Op zondag 7 april 2019 vindt de tweede editie van het festival ‘Collezione Italia’ plaats in Boxtel. Collezione Italia is gericht op de liefhebber en/of eigenaar van een Italiaanse auto. Voor meer info zie onderstaande link. Groet Luigi http://www.classicpark.nl/event/69/colle...
door Luigi
wo feb 13, 2019 10:45 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: motor kapot sta langs weg

Hoi Mike.

Het sleeppunt zit achter de voorbumper.
Even een klepje weghalen dan kun je het schroefdraad zien.
Als het goed is, ligt er achter bij het reserve wiel een sleepoog dat je daar in kunt schroeven.
Suc6.

Luigi.
door Luigi
vr mar 08, 2019 8:58 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Even mezelf voorstellen

Hoi Max.

Leuk een Brabander uit de buurt erbij.
Binnenkort een evenement in Boxtel, is ook bij jou om de hoek.

Groetjes uit Maaskantje

Luigi
door Luigi
di mar 19, 2019 10:02 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: verzekering.

Beste allemaal. Ik heb de Rabobank gebeld. Als je een tweede auto hebt moet je hem bij dezelfde verzekeraar onderbrengen anders krijg je geen korting/schadevrije jaren. Toch jammer dat je een offerte aanvraagt en vervolgens je verzekering afsluit en dan ruim een maand later pas te horen krijgt dat j...
door Luigi
wo apr 03, 2019 9:42 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: verlaging mw

Beste verlagers en club genoten.

Voor het afstellen van je camber zijn speciale bouten, die steek je aan iedere zijde door een van de montage gaten van je schokbreker.
Aan de onderzijde van de schokbreker natuurlijk.
Camberstelbout.jpg
Groet Luigi.
door Luigi
zo apr 07, 2019 9:22 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: verlaging mw

Ik heb begrepen dat ze zowel in de racerij als ik in de 4X4 sport vaak worden gebruikt. Ik heb een aantal links toegevoegd die eens kunt bekijken en dus daar ook kunt informeren. De bovenste links is van het bedrijf waar ik de bouten vandaan heb. Het lijkt mij dat iemand met een draaibank deze boute...
door Luigi
za apr 20, 2019 5:49 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Eni Viva Italia 2019

Hoi Marcel.

Ik kom iets later, samen met Djacco die ik onderweg even oppik.

Tot Assen,
Groet Luigi.
door Luigi
wo mei 01, 2019 11:11 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: M'n apparaat

Heel goed bezig.

Wanneer gaat ie weer van stal?

Groet Luigi.
door Luigi
ma jul 01, 2019 9:33 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Nieuwe radio

Beste Stilofielen. Ik heb deze android radio gekocht en ingebouwd. Hij past perfect en speelt prima. Helaas is de kleur iets donkerdere grijs (zie onderstaande foto) dan het originele Abarth dashboard. Het was wel plug en play. Ik heb geen extra kabel hoeven te trekken. Uiteraard wel de GPS en WIFI ...