Er zijn 45 resultaten gevonden

Terug

door Schumi
di jan 12, 2021 12:59 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Gezocht een goedwerkende obd stekker liefst bluetooth

Dat moet je even aan Mike Kaasjager vragen, hij werkt met z'n ODB bluetooth stekker 😉
door Moreno83
wo jan 20, 2021 11:18 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: de stilo van jesse

Dat is wel heel duur idd , ik had als ik jou was gewoon een setje kabels gekocht van Idiagnostics..... https://idiagnostics.co.uk/
door El Nino
di jan 26, 2021 8:30 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: de stilo van jesse

Hahaha, stuurtje😉
door Schumi
vr jan 29, 2021 5:17 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Abarth 500 stuur met flippers

Na heel lang zoeken naar een geschikt stuur en overleg met mijn contact bij de Fiat Stilo Club in Istanboel heb ik eindelijk mijn stuur project kunnen verwezenlijken. En zoals het met veel van de projecten vaak gaat zijn er ook altijd valkuilen, zo ook bij mij dus. Ik dacht dat het een soort van &qu...
door Schumi
za jan 30, 2021 8:55 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: de stilo van jesse

Leuke filmpjes...en het geluid is ook wel oké.... maar in het echt is het toch altijd het mooiste om te horen.
door J.scheepers
zo jan 31, 2021 7:29 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo Abarth van Jaap

Na een aantal jaar deze auto nog steeds in mijn bezit. Zojuist even een paar foto's gemaakt. Deze mag binnenkort een keer plaats gaan maken voor iets anders. Iemand van jullie enig idee wat een nette vraagprijs zou zijn? Km-stand momenteel 168.000. Distributieriem moet over ongeveer een jaar weer ge...
door Schumi
wo feb 03, 2021 4:38 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Abarth 500 stuur met flippers

sam.vdv schreef: ↑wo feb 03, 2021 4:33 pm Ben vandaag bij de garage gaan horen achter de prijs voor zo een compleet stuur , ze gaan me op de hoogte houden intussen blijf ik effe uitkijken voor een total loss wagen maar die niet zo dik gezaaid blijkt het

Ik ben niet voor niets er al 2 jaar mee bezig :o ;)
door Schumi
zo feb 07, 2021 10:52 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: de stilo van jesse

Als je dan toch wat moet is dit wel het beste wat je kunt doen, naar een van de mooiste F1 circuit van de wereld rijden met de Stilo Abarth 💪

Leuke foto's trouwens...
door Schumi
zo feb 07, 2021 10:55 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Fiat Stilo Blackmotion & Abarth!

Iedereen Stilo kenner moet weten dat je deze ook altijd om de 3/5 jaar preventief moet vervangen.😉
door Luigi
zo feb 07, 2021 2:02 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Italia meeting op circuit in spa

Hoi Jesse.

Interesse zeker.
Als het corona technisch kan ga ik er graag naar toe.

Groetjes Luigi