Er zijn 136 resultaten gevonden

Terug

door djacco
ma jul 28, 2014 4:52 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Stilo van Djacco

BONKEN ACHTER Nadat ik mijn aardes gefixt had werd het tijd iets te doen aan het bonken, nadat ik het wiel er af had was al snel duidelijk dat de rubbers van de dempers weg waren... http://i61.tinypic.com/2m5j8qq.jpg dus nieuwe besteld van KYB en deze er voor de deur onder gezet en jawel hij bonkte...
door djacco
ma jul 28, 2014 5:16 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Stilo van Djacco

INSTRUMENTEN CLUSTER Omdat het best vervelend rijdt als je niet weet hoe hard je gaat of hoeveel benzine je nog hebt heb ik vervolgens besloten om op zoek te gaan naar een vervangend cluster om te zien of daarmee mijn problemen opgelost zouden zijn. Bij een sloper een cluster gevonden deze ingebouw...
door djacco
ma jul 28, 2014 5:40 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Stilo van Djacco

KOPPELING PLAKT Mijn eerste meeting (de Noordholland rit) was mijn Stilo nog niet klaar maar bij de tweede meeting was hij er wel bij in Zandvoort was echt een super dagje maar op de heen en de terugweg bleek mijn koppeling echt aan vernieuwing toe. Ik had al eerder last gehad van een plakkende en ...
door djacco
di jul 29, 2014 10:16 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Koplamp (Besturders kant)

Ik wil dit ook nog gaan doen (heb de lampjes al klaar liggen) EN ik woon in Almere ;)
Met wat tips van andere leden zou dit ons toch moeten lukken ... afspreken via PM ?
door djacco
wo jul 30, 2014 10:15 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Stilo van Djacco

HazeSpace schreef:Zit er voor niet gewoon veren op van een totaal andere auto of 1 die veel lichter(blok) is? Dat hij daarom zo ver doorzakt? Zijn de veren nog wel heel? en niet gescheurd of doorgezaagd?
Hoe kan ik zien of de juiste veren er op zitten? Zo ver ik heb kunnen zien/testen zijn ze heel (en niet gezaagd)
door djacco
za aug 02, 2014 7:42 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Veluwe-rit

Hallo cees, was weer een topdagje!
Mooie omgeving en weer interessante plekken gezien en super mooi weer gehad 8-)
Helaas aan het eind van de dag door de regen de top van de piramide niet gehaald :D
Dank voor weer een leuke meeting en tot de volgende keer
Groeten
Djacco
door djacco
ma aug 04, 2014 7:10 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Harry

(Yes Michael) kan je alleen krijgen in do-it-yourself KIT :D
door djacco
ma aug 04, 2014 9:47 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: in hoogte verstelbare bestuurdersstoel

Ik heb het zelfde en ook met het verstellen van de lendesteun (de bolling dus) zit het beter als ik mijn zitting omhoog zet... tips over hoe het zitcomfort te vergroten en toch laag te zitten zijn welkom :D
door djacco
do aug 07, 2014 11:08 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Djacco

Vandaag mijn ECU verplaatst en een how to van gemaakt :D

Afbeelding