Er zijn 136 resultaten gevonden

Terug

door djacco
di jun 10, 2014 11:18 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Italia a Zandvoort

En wij komen met zijn vijven, maar...mogelijk dat mijn vader en het vriendje van mijn zoon ook meegaan dan zijn we met 8 :D helaas maar met 1 stilo ;)
door djacco
za jun 28, 2014 8:16 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Italia a Zandvoort

HazeSpace schreef:Als iemand een vijl (geen nagel vijl) en die voor mij mee zou willen nemen zouden ik en longtimeago dat zeker waarderen!
Ik neem wel een vijl mee :-)
door djacco
zo jun 29, 2014 8:05 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

Ben ik potverdorie niet de enige die verbrand is :D
door djacco
di jul 01, 2014 8:35 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Italia a Zandvoort

marcel-abarth schreef:
HazeSpace schreef:Netjes!

Maar jij bent pas om 14:00 gaan rijden als ik het goed spot in je filmpjes?
Inderdaad, goed gezien, alles liep uit door die verdomde VESPA'S, :)
Vespas zijn sloom maar cool !
(En soms een beetje raar)
Afbeelding
door djacco
di jul 01, 2014 12:07 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: heel apart probleem

@ ADMINISTRATORS Als meer duidelijk is wat het probleem is is het dan misschien slim om de titel van dit topic te wijzigen i.v.m. terug zoeken ?
door djacco
zo jul 06, 2014 10:00 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Italia a Zandvoort

Heb geen facebook :(
Zal even op de computer van mijn vrouw proberen ;)
door djacco
di jul 08, 2014 8:31 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Vlekken in lak door insecten

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad met insecten op de motorkap én voorruit! NIETS HIELP, op 1 ding na... De Citroen schoonmaak doekjes van de Lidl. :roll: :lol: Je kan er ook je koplampen en spiegels weer perfect mee laten glanzen en met een beetje goed wrijven krijg je er alles uit. Kijk wel ...
door djacco
ma jul 28, 2014 4:09 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] Stilo van Djacco

Bij deze ook mijn Stilo op het Forum. Ik woon in Almere en werk in het centrum van Amsterdam en ga met de trein naar mijn werk mijn vrouw heeft een Honda Jazz maar daar hoef ik niet aan te sleutelen want daar is nooit iets mis mee :D Ik heb mijn Stilo gekregen van mijn zwager omdat hij er nauwelijks...
door djacco
ma jul 28, 2014 4:37 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Stilo van Djacco

ACCU en ECU Omdat ik de dag nadat ik mijn auto voor de deur had hem niet gestart kreeg heb ik de accu doorgemeten en bleek dat deze (74amp) overleden was :( ik heb toen direct een nieuwe besteld 56amp besteld, dit zou volgens de specs voldoende moeten zijn .... had ik maar geweten wat ik een week l...