Er zijn 175 resultaten gevonden

Terug

door Mikester
wo mei 14, 2014 1:45 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Fiat & Abarth Meeting Nederland 31 mei 2014

Aangezien het om 11uur begint stel ik voor zo rond half 10 te verzamelen. Dan kunnen we nog een bakkie doen en kletsen om dan vervolgens rond half 11 naar de meetingplaats te rijden zodat we mooi op tijd zijn.. Verzamelen amersfoort -mikester -schumi -Marco -HazeSpace -Cees -Pulito -Thenu (ovb) -ret...
door Schumi
di jun 10, 2014 9:25 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: weinig vrije ruimte onder bumper?

Terugroepactie was ook gedaan, maar de veren waren hierna toch nog gebroken. Kan je misschien uitleggen hoe het bij jou gegaan is want ik krijg van de fiat nederland service te horen dat zij niets voor me kunnen betekenen... Dat kan kloppen....die terug roep actie is ook al een paar jaar geleden ge...
door HazeSpace
za jun 28, 2014 4:37 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Italia a Zandvoort

Als iemand een vijl (geen nagel vijl) en die voor mij mee zou willen nemen zouden ik en longtimeago dat zeker waarderen!
door longtimeago
zo jun 29, 2014 7:56 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

1. Potverdorie wat ben ik verbrand na deze mooie dag!!! :oops:
2. Potverdorie 23,7 GB aan video footage! :shock:
3. Potverdorie vorige eigenaresse van m'n Stilo nét niet tegen het lijf gelopen. :(
4. Potverdorie wat was het een leuke top dag dames en heren!!! :D
door longtimeago
ma jun 30, 2014 10:24 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Italia a Zandvoort

Zie hier!

http://www.youtube.com/watch?v=oS6-C1L4LsQ

Mike's ronde van Circuit Zandvoort!

[Het kan nog zijn dat de video aan het uploaden en verwerken is, geef het een paar minuten]
door longtimeago
ma jul 07, 2014 10:59 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Vlekken in lak door insecten

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad met insecten op de motorkap én voorruit! NIETS HIELP, op 1 ding na... De Citroen schoonmaak doekjes van de Lidl. :roll: :lol: Je kan er ook je koplampen en spiegels weer perfect mee laten glanzen en met een beetje goed wrijven krijg je er alles uit. Kijk wel u...
door EntonoX
vr jul 25, 2014 11:06 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

ECU uitwisselen

Mensen, Omdat bij de 1.6 uitvoeringen nogal eens de ECU het begeeft, ben ik uit interesse gaan kijken in hoeverre we hier wat mee kunnen doen. Je hebt een aantal opties; nieuwe ECU, ECU opsturen naar reparatiebedrijf (als die de specifieke ECU al kan repareren, voor een Abarth al niet eens). Gebruik...
door Mikester
do jul 31, 2014 9:17 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Wist je dat !!!

Dat ik meedoe 14 september aan de nederlandse en belgische nationale kampioenschappen en de prijs een ticket is voor de europese kampioenschappen in salzburg :oops:
door aaisyker
do jul 31, 2014 3:23 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Harry

Bumper er onder weg http://i62.tinypic.com/scyg42.jpg Nieuwe koplampen / gril ... ook knight rider leds in de grill voor de fun :oops: http://i57.tinypic.com/14t7hcn.jpg Het filter die ik er bij besteld had gaat retour.. In het systeem van dat bedrijf stond dat stilo abarth ronde filters hebben.. Ni...