Er zijn 8 resultaten gevonden

Terug

door Basie
do jul 24, 2014 10:14 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Daar ben ik dan

Nadat we met de Stilo op vakantie zijn geweest in Italië heeft mijn Mercedes heeft vorige week de 500.000km gehaald. Zoals met mijn vriendin afgesproken, heb ik hem daarna te koop gezet, ik had wel kort geld gevraagd om er zeker van te zijn dat ie snel weg zou zijn. En, hij was meteen weg. Voordat i...
door Basie
wo sep 10, 2014 10:32 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Daar ben ik dan

Onlangs heb ik van Mercedes-Benz Nederland nog een aandenken gekregen dat ik de 500.000km gereden heb. Een oorkonde en een speldje.
Afbeelding Afbeelding
door Basie
ma sep 15, 2014 9:20 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: in hoogte verstelbare bestuurdersstoel

Omlaag gezet en wennen. Kostte helemaal niks. :D
door Basie
vr okt 10, 2014 11:45 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Connect nav + telefoon

Dat in een keer starten ga ik proberen, al zal een diesel daar niet altijd blij mee zijn. Ik had de vraag ook gesteld bij de leverancier (Carinterface)en die kwam terug met de volgende reactie: Als eerste zou ik de min-pool accuklem van de accu even ontkoppelen en de plus-pool mee aanraken. Hierdoor...
door Basie
ma dec 29, 2014 10:07 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Wist je dat ...

... ik, met dit weer, echt moet wennen en de bodemplaat van de Stilo. Tsjonge, wat ligt die vlak bij de grond, het lijkt wel een ijsbreker. ;)

Afbeelding
door Basie
za apr 25, 2015 8:01 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Verjaardagen....!!!

Dank je wel! Het was een mooie dag.
door Basie
di dec 01, 2015 8:19 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Brandstof verbruik Stilo 1.9 JTD

Hallo Stilo-rijders, Ik werk op dit moment in Utrecht en rijd op een werkdag zo'n 220 km waarvan ca. 200 km snelweg. Ik probeer zo veel mogelijk de cruisecontrol te gebruiken en kom dan op een gemiddeld verbruik van 1 op 17 - 17,5 (km per liter). De boordcomputer geeft compleet andere waarden aan, d...
door Basie
zo feb 26, 2017 11:27 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Afspeel probleem Yatour YTM06

Bij mij is het zo dat je op play moet drukken en dan ook repeat moet aanzetten.
Bij mij werkt dat zo.