Er zijn 46 resultaten gevonden

Terug

door @N@ND@B@RTH
vr aug 16, 2013 12:16 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Donatie/Betalingen

Beste leden, Hierbij, eindelijk de officiële gegevens om een donatie of een betaling te kunnen doen aan de FiatStiloClub. * Via PAYPAL: Emailadres: s_anand_h@hotmail.com * Via IDEAL: ABN-AMRO BANK Het IBAN nr is NL89ABNA0498419878 Naam: AH Sheombar Plaats: Hoogvliet-RT TNV: FIAT STILO CLUB Vermeld a...
door Andreas
za mar 01, 2014 9:26 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: AUX/USB aansluiting Connect Nav+ van 2.4 Selespeed, help

Ndehaan schreef:Bedankt voor de reacties. Zal toch maar even een Yatour unit kopen.
Ik kan zo snel alleen niet vinden hoe ik de Connect Nav+ kan loshalen.
Connect loshalen door aan beide kanten boven aan bijv breinaald erin te stoppen en em los te klikken
door Schumi
do mei 08, 2014 9:38 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Daar ben ik dan

Hoi Bas, Welkom bij de FSC... :thumbup: mooi dat je je bij ons aan hebt gemeld. Wij zijn gek op foto's dus als je een mooie heb dan kun je deze plaatsen in je voorstel topic....ik kan deze dan op de FSC website & facebook pagina plaatsen (als je dat leuk vind) https://www.facebook.com/fiatstiloc...
door @N@ND@B@RTH
vr mei 09, 2014 12:07 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Daar ben ik dan

Welkom bij de enige echte FiatStiloClub en heel veel plezier op het forum :clap:
door Schumi
vr jul 04, 2014 11:15 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Connect Nav+ eruit halen...Hoe?

Als je in deze gaatjes(zit er ook een links) allebij een brei-naald of een kleine schroefen-draaier stopt...dan druk je daar tegen aan en zal de Nav ontgrendelen :o

Afbeelding
door longtimeago
do jul 24, 2014 11:54 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Daar ben ik dan

Voor 500K op de teller ziet/zag de mercedes er nog goed uit! :D
door djacco
ma aug 04, 2014 9:47 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: in hoogte verstelbare bestuurdersstoel

Ik heb het zelfde en ook met het verstellen van de lendesteun (de bolling dus) zit het beter als ik mijn zitting omhoog zet... tips over hoe het zitcomfort te vergroten en toch laag te zitten zijn welkom :D
door cees26
zo aug 10, 2014 10:17 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] [2014] Eindejaarsmeeting 2014

Signori/a Ook dit jaar willen wij het uiterst succesvol verlopen jaar van FSC, afsluiten met een gezellig samen zijn/etentje ! Wij willen deze eindejaarsmeeting houden op zaterdag 8 november a.s. bij van der Valk de Biltsche Hoek (de Holle Bilt 1, 3732 HM de Bilt). Aanvang 18.00 uur. Voor ieder aanw...