Er zijn 46 resultaten gevonden

Terug

door Schumi
wo mei 06, 2015 3:16 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Wist je dat !!!

Voor donerende leden, geldt de mogelijkheid om, als er problemen zijn met de Stilo die opgelost kunnen worden dmv het uitlezen van de ECU, er gebruik kan worden gemaakt van 1 van de Kwik-Points van FSC. De afspraak kan dan in overleg worden gemaakt. De Kwik-Points die hiervoor in aanmerking komen zi...
door djacco
vr jun 05, 2015 12:07 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

zijn we met het ontwerp van ons kasteel potverdorie genomineerd voor de Den Bossche architectuurprijs !
Vind je dat wij deze moeten winnen stem dan op ons ;)

http://architectuurprijs.bai-s-hertogen ... elienhuize
door @N@ND@B@RTH
do jul 09, 2015 12:04 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

Potverdorie dat het goed is verlopen :o :shock:
door cees26
do jul 09, 2015 10:16 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

potverdorie, wat mooi, een Stilo in zijn natuurlijke habitat !!
door Pulito
di dec 08, 2015 10:27 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Brandstof verbruik Stilo

Mijn Abarth zit de meeste tijd op de snelweg en ik rij niet langzaam ook wel hoogst illegale snelheden en kom dan op een gemiddelde van tussen de 1 op 10 en 1 op 11 uit. Daar ben ik zeer tevreden mee :clap:
Anders zou ik toch ook niet zo'n "Super" auto rijden.....


Caio Rein :wave:
door Bergevoet
wo dec 09, 2015 11:35 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Cruise control werkt niet meer na vervangen koppeling/di

Dag Nick, ik zie dat je een probleem met de cruise control hebt ( of had, bericht van oktober). Nadat ik zelf het een ander aan stekkertjes los/vast gemaakt had onder de motorkap, werkte bij mij de cruise control ook niet meer. Oplossing bij mij was: de min accu pool een minuut of drie eraf halen, w...
door Turbo-man
di dec 22, 2015 4:40 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Kachelventilator voor 1.9 JTD

Als blazer op hoogste stand wel blaast is het niet je kachelweerstand. Ik vermoed je kachelmotor, heb zelfde gehad. Werkte dan wel dan niet, dan weer als knipperlicht aan/uit. Bij mij zat 1 van de koolborstels vast en zat veel vuil op. Beste is ff je kachelmotor eruit halen en ff los halen. Vaak hel...
door Turbo-man
wo dec 23, 2015 4:06 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Kachelventilator voor 1.9 JTD

Je moet enkele dingen verwijderen om erbij te komen. 1. Onderste afdekplaat middenconsole verwijderen rechterkant 2. Afdek Klepje onder handschoenkastje verwijderen zit met druk knopjes vast 3. zijklepje dashboard verwijderen waar je airbag uit en aan sleutelslot zit Schroeven zit binnenzijde handsc...
door djacco
di dec 29, 2015 5:38 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Kachelventilator voor 1.9 JTD

Helemaal top! En even opslaan bij de how to's
door Stilo058
wo aug 03, 2016 9:10 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Plakkerige dashboard/knoppen

Ik ben er ook indelijk vanaf! :clap: althans ik heb een begin gemaakt. Ook met Dasty maar dan niet de gele variant die eerder genoemd is. Heb mn dashboard kastje wel moeten vervangen omdat dit simpelwel te erg was. De smeer droop net niet naar beneden zeg maar :lol: voor het wegboenen heb ik bij de ...