Er zijn 46 resultaten gevonden

Terug

door cees26
do dec 11, 2014 10:36 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: nieuw H7 lampje in mijn koplamp

De linkerkoplamp van de MW was stuk, gelukkig was Dennis bereid te assisteren (maw het klusje te klaren). Wiel eraf en het was hem zo gelukt.

Hulde :clap:

saluti
Cees
door Richard-S
do dec 18, 2014 6:58 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: plakkerige knoppen

Ik heb het advies over cif opgevolgd. Gewoon goed borstelen met natte afwasborstel en cif, afdoen met natte doek. Nog een keer borstelen met cif en weer afdoen. Daarna is het weer als nieuw. En het was een ramp hoor, bij mij. Echt plakkerig, gaf zelfs heel erg af, leek wel smeer of zo. Nu alleen kle...
door @N@ND@B@RTH
do jan 01, 2015 10:10 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Wist je dat !!!

...ik dat ook aan jou wens, maar ook de rest van de FSC :thumbup:
door djacco
vr jan 02, 2015 8:59 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Stilo van Djacco

Vandaag met luigi een kleine beurt gedaan en de APK punten nagelopen. (Vorige beurt was half febr. 2014 sinds dien ongeveer 2500-3000km gereden) 1) remmen open gemaakt schoon en gangbaar gemaakt ( alles los gehad en ingevet, achter zat best wat roest maar minder dan toegestaan) 2) remvloeistof verve...
door Stilodriver
zo jan 11, 2015 10:37 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Ruitensproeiervloeistof

Een goedkope manier is om het te verdunnen met water, de antivries is namelijk zo gecentreerd dat het tot -20/25 kan. Met de huidige winterse omstandigheden is het mogelijk om "licht" te verdunnen. Andere mogelijkheid is om een flesje geconcentreerd te kopen en dit zelf mengen aan de hand ...
door jeroen180
za mar 14, 2015 8:34 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Quickpoint Bleiswijk - Op bezoek bij Schumi

Hi All, Als trotse eigenaar ben ik voorbereid via dit forum op nalooppunten van de abarth. Daarnaast moest deze nog even uitgelezen. Dit heb ik bij een van onze "quickpoints" gedaan in bleiswijk. Aangezien ik uit rotterdam naar boskoop rij kom ik er praktisch langs. We hebben de algemene s...
door cees26
zo apr 12, 2015 7:24 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Meeting en tour Maastricht 2015

We zijn in overleg met Thenu over andere datum. Nadere info volgt
door @N@ND@B@RTH
za apr 25, 2015 9:09 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Verjaardagen....!!!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Basie en een hele mooie dag toegewenst :thumbup:
door cees26
za apr 25, 2015 10:00 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Verjaardagen....!!!

Gefeliciteerd Basie !
door Thenu
za apr 25, 2015 6:02 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Meeting en tour Maastricht 2015

Wat betreft de Limburg tour. We gaan dan toch meer richting september kijken en willen dit gaan doen met de CCN ( http://www.centoclub.nl/index.php ) Dus we moeten gaan kijken of de CCN dan niet al een meeting gepland heeft staan. Bij de CCN gaan meestal toch een flinke groep mee, heb ik begrepen. D...