Er zijn 16 resultaten gevonden

Terug

door johan.Kip125
zo jun 08, 2014 8:43 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

ff voorstellen

http://i61.tinypic.com/2rm62cz.jpg Hallo allemaal, Mijn naam is Johan Aalderink , 44 jaar en woonachtig in Arnhem . Ik ben werkzaam in de logistiek. Mijn Stilo 1.2 16v komt uit 2002 en is nu 3 jaar in mijn bezit. Na de proefrit met deze stilo voelde hij gelijk als mijn wagen. Ondanks de kleine moto...
door @N@ND@B@RTH
di jun 10, 2014 9:14 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: New Member

Welkom bij de Fiatstiloclub en heel veel plezier op het forum :clap:

Wij willen jou ook graag zien op de komende meeting in Zandvoort, dus meld je gelijk aan :thumbup:
door dennis12354
di jun 10, 2014 9:15 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: New Member

Welkom gelukkig weer eens een JTD rijder.
Echt een mooie wagen zo.

Hopelijk zien we je op Italia A Zandvoort op de 29e juni, aanmelden kan bij Cees voor de 19e. Zie het events topic.
door cees26
wo jun 11, 2014 4:22 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: New Member

Hoi Jeroen. Welkom bij FSC, het gezelligste en informatiefste Stiloforum. Wellicht tot ziens op 1 van onze, altijnd gezellige meetings, jammer dat je 29 juni niet aanwezig kunt zijn op Zandvoort, traditioneel een geslaagd evenement, waarbij FSC altijd prominent aanwezig is. Daarna is ons volgende ev...
door Schumi
wo jun 11, 2014 4:34 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: New Member

Hoi Jeroen, Welkom bij de FSC :thumbup: wij hopen dat je er veel plezier van mag hebben....surf rustig op het forum rond en ontdek wat het voor jou en vooral je Stilo kan betekenen :o Wij hopen dan ook je snel een te ontmoeten op een van onze gezellige meetings en/of bijeenkomsten... Als je donateur...
door EntonoX
do jun 12, 2014 8:15 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: New Member

Welkom Jeroen!

Mooie auto :shock: Veel plezier op FSC!
door Schumi
do jun 12, 2014 9:25 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Abarth logo's

Beste leden, Ik ben eigenlijk op zoek naar (goedkope) abarth emblemen. voor evt. grill achterklep en stuur. en of sticker/embleem Heeft iemand een idee waar ik die kan vinden. zou een kroontje op de auto zijn :mrgreen: . Greetz Info bij de Fa. Tuynder (Nootdorp) de FSC onderdelen leverancier !!! :t...
door HazeSpace
do jun 12, 2014 4:02 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: New Member

Welkom!

enneee.. 150 pk JTD.. zou gaan kijken om hem te chippen ;) 'hint hint' Uit dat blok kan veel meer gehaald worden!
door @N@ND@B@RTH
do jun 12, 2014 5:19 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: New Member

Nou, dan heb ik goed nieuws voor je :o
We hebben sindskort een nieuwe sponsor "Unlimited tuning", dus is zeker de moeite waard om daar een offerte aan te vragen :shifty: