Er zijn 9 resultaten gevonden

Terug

door Renaldo
di aug 05, 2014 10:49 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Renaldo

Hallo allemaal, Ik heet Renaldo, 33 jaar uit Rotterdam, samen met mijn vrouw en zoontje. Sinds kort ben ik (eigenlijk wij) een trotse bezitter van een Fiat Stilo MW 1.8 uit 2004. http://i61.tinypic.com/mcutmb.jpg Voor mij is dit mijn eerste Fiat, hiervoor heb ik verschillende Alfa Romeo's gereden. D...
door Renaldo
wo sep 17, 2014 11:20 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Anti Pinch Failure (Front Right)

Is een beveiliging (anti-letselfunctie) van je raam. voor als er iets tussen komt bij het sluiten. Op de afbeelding kan je zien waar de sensor zit. Probeer eerst blz 145 (ELEKTRISCHE RUITBEDIENING) van je instructieboek. Anders waarschijnlijk sensor kapot of vies, stekker geoxideerd of kabelbreuk. W...
door Renaldo
ma nov 17, 2014 3:55 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Verwarmde buitenspiegels?

Spiegel verwarming is standaard. In de 'how to' staat hoe je de spiegel kan verwijderen. Je spiegel kantelen schroevendraaier erboven in en achter het plastic plaatsen. Waar op de foto een kruisje staat moet je drukken, anders breek je de spiegel. (Zoals ik) aan het glas zitten 2 draadjes.Dat is voo...
door Renaldo
za nov 22, 2014 11:16 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Connect Nav+ blijft maar onregelmatig uitvallen / opstar

Blz. 304 Storingen. 4x setup indrukken binnen 3 sec. Reset de connect nav zich en doet een systeem controle. Om te zien of er een fout in zit of cd wisselaar is aangesloten volgens het systeem.(Anders loshalen en weer aansluiten) Het verborgen service menu: 1 Druk op Setup 2 Druk van de 12 knoppen o...
door Renaldo
di apr 14, 2015 11:49 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo MW

20150411_113954.jpg
20150411_114749.jpg
20150411_173419.jpg
Nou nog andere velgen om het beter te zien. :D
door Renaldo
do apr 16, 2015 8:28 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: centrale en achterklep ontgrendeling

djacco schreef:Goed te horen!
Ik heb het zelfde gedaan maar na verloop van tijd komt het probleem terug om het op te lossen zal je de schakelaar dus een keer moeten aanpakken (en ik dus ook :D meeting?)
:D Ik heb er een zwaardere accu ingedaan.
Mocht het probleem terugkomen, ben ik van de partij. :thumbup: