Er zijn 17 resultaten gevonden

Terug

door paul
zo jun 24, 2018 9:57 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Veel reparatie kosten, pech?

Ik heb best wel reparatiekosten gehad aan mijn Stilo, bij elkaar wel 1500-1750 euro. het meest was achterstallig onderhoud van de vorige eigenaar. hij was de 2e eigenaar en kennelijk alleen maar gereden en weinig onderhoud. maar ik rijdt al 4 jaar in deze auto en heb zo'n 60.000 km ermee gereden. al...
door paul
wo apr 24, 2019 8:51 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Eni Viva Italia 2019

Update, ik kom toch met de Fiat, apk reparaties klaar en ik heb nog 1 week apk, moet lukken. 3 mei keuring.
Paul.
door paul
do mei 02, 2019 8:17 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Kan weer 1 jaar vooruit

Gisteren met de Stilo naar de apk geweest. weer niets aan te merken al voor de 3e keer :D :D ik had wel even een remklauw gangbaar moeten maken, de handrem deed het niet goed aan een kant. was gauw opgelost gelukkig. ik dacht dat ik op zoek moest naar een andere remklauw maar kruipolie en heel vaak ...
door paul
zo feb 02, 2020 11:40 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Fiat Stilo Abarth

De auto is niet meer te koop, na een tijd wikken en wegen heb ik besloten om de Stilo zelf te houden. Ik heb er een hele tijd niet meer in gereden en vorige week weer even een klein stukje. Ik was meteen weer verliefd en probeer hem zo lang mogelijk te houden en goed te onderhouden. En ik wil dan oo...
door paul
do feb 06, 2020 11:07 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: ViVa-Italia Assen 2020

Ik meld mij aan en zal er bij zijn.
door paul
vr jan 08, 2021 4:28 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Viva-Italia Zandvoort, zondag 30 mei 2021.

Als Covid het toelaat ben ik er ook bij.
groeten Paul.
door paul
do jan 06, 2022 1:21 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Nieuwe originele Fiat Stilo onderdelen

Hallo Mike, ik heb een pb gestuurd.