Er zijn 17 resultaten gevonden

Terug

door paul
di okt 14, 2014 9:08 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

foutmelding motorkapvergrendeling

Na een week rijden mijn eerste storingsmelding gehad ( altijd leuk Italiaanse elektronica). Mijn motorkap was volgens het systeem niet goed dicht. na 3 keer nakijken kwam ik tot de conclusie dat hij toch echt goed gesloten was.Wat bleek, naast alle elektronica zit er bij het slot een microschakelaar...
door paul
do dec 04, 2014 10:31 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: vervangen lampjes door LED

Ik heb de meeste lampjes( remlicht,richtingaanwijzer etc) vervangen door canbus leds. gekocht bij de bekende chinese webshop met zijn 40 rovers. een P21 lampje, 21 Watt led met canbus kost 4,50 euro dat is minder dan de helft wat je hier betaald. binnen 1 week had ik ze binnen en zonder verzendkoste...
door paul
wo jan 07, 2015 10:54 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: bobine doormeten

Het uitlezen gaat nog steeds niet, ik denk dat mijn ODB interface met usb aansluiting op de laptop toch niet zo goed is. kostte ook weinig. het vreemde is dat ik mijn poortinstellingen niet kan veranderen met mijn laptop, zowel met windows 7 als met XP. misschien eens een andere laptop proberen, de ...
door paul
za mei 16, 2015 11:59 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] De Stilo van Paul

Mijn velgen waren niet meer om aan te zien.
Gelukkig werkt mijn zoon bij een straal bedrijf en dit is het resultaat.

Afbeelding
door paul
ma aug 17, 2015 9:38 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: meeting + wokrestaurant, 16-8-'15

Ik vond het een hele leuke ervaring.
1 nadeel, ik heb veel te veel gegeten in het goede wokrestaurant, ik heb nu nog pijn in de buik hahaha.
Paul.
door paul
ma sep 28, 2015 9:59 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: zaterdag 3 okt aanstaande,.! MEETING APELDOORN

Ik zal er zijn, Apeldoorn is niet ver van mijn woonplaats.
als het de bedoeling is dat ik je een pb stuur en niet hier reageer, laat maar weten.
Paul.
door paul
do okt 15, 2015 8:50 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Koelvloeistof slang kapot, niet meer leverbaar

zoek even bij de website van Tuynder, die hebben veel, zoniet alles van Fiat.
door paul
zo jun 04, 2017 10:27 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] even een andere auto

Hallo allen, omdat ik mijn Stilo op mijn gemak wil nazien en de selespeed robot wil reviseren moest ik wel een andere auto hebben. Ik heb even gedacht om er een Stilo bij te kopen, maar ja toch maar een Alfa Romeo gekocht. Prima auto, maar niet te vergelijken met een Abarth. Ik wil dan ook in mijn s...
door paul
za apr 07, 2018 2:42 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Eni Viva Italia 2018

Ik ben er tussen 08.00 en 08.30.
Paul