Er zijn 70 resultaten gevonden

Terug

door japioo
di mar 14, 2017 8:21 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Steun melinda (NH rit)

We gaan met z'n allen volgende week even dokken voor Melinda hoor. :thumbup:
door japioo
vr mar 31, 2017 12:40 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Noord Holland rit 26.3.'17

Dank voor de gezellige N H rit ! Ondanks dat we uit Noord Holland komen toch weer op vele onbekende plekjes terechtgekomen. Leuk toch ? Pech dat de terugweg niet helemaal binnendoor kon wegens diverse wegafsluitingen maar zo gaan die dingen nu eenmaal. Jammer dat we bij het einddiner bij v.d Valk ni...
door japioo
wo apr 05, 2017 3:42 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mijn Stilo 2, 3, 4 en nu 5

Wel een hele mooie !
Een bekend Italiaans spreekwoord zegt : " Vijf Keer Is Scheepsrecht "
door japioo
vr mei 26, 2017 11:52 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Weer 1 minder

Manmanman.... wat zielig! Kutpaaltjes tegenwoordig die automatisch werken. Ken je de weg niet, rijd je perongeluk de verkeerder straat in... auto totallos en lig zelf in het ziekenhuis. Wtf. Hopelijk kan ze het verhalen op de verkeersregelaar Lijkt me te verhalen op de gemeente. Eenrichtingstraat i...
door japioo
di jun 13, 2017 6:55 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: M'n apparaat

Mooooie plaatjes ook !
door japioo
ma jun 26, 2017 8:39 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Italia a Zandvoort 2017 !

Hoewel de belangstelling zaterdag wat tegenviel werd dat zondag ruimschoots goedgemaakt hoewel ik, zeker i.v.m. het 70 jarig jubileum van Ferrari, wel wat verrassingen van die kant verwacht had. Kortom, een super gezellig weekeinde ! Cees, Dennis bedankt wederom voor jullie inzet. TOP ! Alles klopte...
door japioo
di jul 04, 2017 7:09 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: koelkastje

Gerard.
Ten eerste, domme vragen bestaan niet op het forum hoor,
Koelkastje werkt goed in de zomer maar verwacht nu niet gelijk ijsblokjes :D
Gewoon ijskoud blikje uit de koelkast er in leggen, blijft het veel langer lekker koud.
door japioo
zo jul 16, 2017 10:16 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Gearbox failure eerste dag van de vakantie

Shit zeg zo net in de vakantie. P1743 is volgens mij de sensor op het hydraulisch druklager. Controleer eerst even de connectors en bekabeling. Mocht het selespeed olie niveau op pijl zijn dan is waarschijnlijk alleen de sensor overleden, maar om die te vervangen moet wel de hele bak eraf... Bedank...