Er zijn 27 resultaten gevonden

Terug

door Schumi
zo aug 21, 2016 10:26 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: vervangen draagarmen

Je hebt altijd mensen die dat dus niet vinden... :( ;)
door MelindaB
ma nov 14, 2016 10:55 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Ruitenwissers

De wisserbladen bij de action zijn ook heel goed ;) staat ook gewoon bij welke op de stilo passen.
door Beklaktuar
vr jan 27, 2017 11:55 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Zou je een lek druklager kunnen reviseren?

Hallo, Eindelijk heb ik eens tijd gevonden met mijn Stilo aan de gang te gaan. Enige tijd geleden had ik een hoop dingen van het Selespeed systeem aangepakt, zoals accumulator, o-ringen en nieuwe olie etc etc. Toen ik de auto kocht had hij een hoop storingen in de elektronica en deed hij moeilijk me...
door cees26
do feb 16, 2017 3:10 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Rondrit Noord Holland 2017

We maken voor ieder een uitgestippelde route ! Het is een route langs gevarieerd landschap !

Vermoedelijk blijven er veel bij elkaar. Onderweg is een her-verzamelpunt. ....ohhhh ik zeg teveel.

Wie niet meegaat, mist echt wat !
door MelindaB
di feb 21, 2017 4:18 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Raamfolie tip! Sla je slag!

raamfolie van 3m x 76cm met 25% lichtdoorlating bij de action te halen. Nog geen €3 per stuk.
Kijk, dan kan je je het nog veroorloven om het de eerste keer te verprutsen. Lol. ;)
Sla je slag.
door marcel-abarth
za feb 25, 2017 2:38 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Abarth logo

je komt deze vaker tegen, kijk maar eens op;

www.scorpioneabarthparts.nl
door Dee01
za feb 25, 2017 11:40 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Dee01

Vandaag de laatste test gedaan en laatste kabeltjes op maat gemaakt en aangesloten :D Display is nu zonder de camera handmatig in te schakelen voor een andere video input :clap: http://i66.tinypic.com/alhs79.jpg http://i68.tinypic.com/jb4e8j.jpg Interieur zit weer netjes op zn plekkie, dorpels zitte...
door MelindaB
wo mar 15, 2017 2:29 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Steun melinda (NH rit)

Ik ben de aankomende 3 dagen bij Davy. Hij gaat de koppakking maken voor mij. Top van hem. Maar nou geeft hij ook aan dat hij de benzine kosten wel wilt betalen op de meeting. We zouden namelijk al samen rijden, maar ik rijd liever met mijn auto omdat ik er veel aan gedaan heb en het heel graag wil ...