Er zijn 8 resultaten gevonden

Terug

door Arjen Veenstra
vr nov 07, 2014 2:21 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Arjen Veenstra

Mijn naam is Arjen Veenstra, 22 jaar oud, woonachtig in Jubbega (Friesland) en sinds kort in bezit van een Fiat Stilo Abarth Schumacher Limited Edition. Ik zag dat toevallig onder de bestaande leden een Fiat Stilo Schumacher Edition zit met het kenteken 44-SH-XG (Ineke staat erbij), de mijne met ken...
door Arjen Veenstra
vr nov 07, 2014 6:19 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Arjen Veenstra

Bedankt allen! :thumbup: blijkbaar heb ik in mijn verhaaltje een foutje gemaakt. In plaats van 85-SH-XG is het 45-SH-XG. Leuk om te horen dat deze toen destijds van een liefhebber is geweest. Nu zeker ook weer. Zoals ik vertelde draag ik vooral Alfa's en Fiat's altijd een warm hart toe. Groeten Arje...
door Arjen Veenstra
za nov 22, 2014 7:18 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Connect Nav+ blijft maar onregelmatig uitvallen / opstar

Blijkbaar heb ik sinds gisteren ook hetzelfde probleem. Tot nu toe ook net 3 weken in bezit van de Stilo en deze bevalt mij uitermate goed. Sinds gisteren vertoont mijn radio exact dezelfde problemen. Ook ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft en wat wij hieraan kunnen doen.
door Arjen Veenstra
di dec 30, 2014 8:20 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: hallo iedereen

dennis12354 schreef:Welkom hier op het forum.

Je zal mij waarschijnlijk wel is zien rijden als je op de HAN zit want ik studeer er autotechniek. :D
En ook ik ben hier vorig jaar afgestudeerd. Wat een prachtige opleiding en sfeer op deze afdeling binnen de HAN. :thumbup:
door Arjen Veenstra
di dec 30, 2014 9:54 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Wist je dat !!!

.... Ook de Stilo niet ontkomt aan leuke cadeau's met deze feestdagen; - Nieuw distributieriempje - Nieuwe waterpomp - Nieuwe filters - Nieuwe bougies Nog nog een algmeen Abarth probleem; nieuwe banden :D Daarnaast rijd ik nu een dikke twee maanden in de Schumacher Edition en elke keer is het geniet...
door Arjen Veenstra
di dec 30, 2014 9:58 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Wist je dat !!!

Als je een Fiat in de fik steekt je er niet zomaar mee wegkomt :lol: http://www.dichtbij.nl/den-bosch/regionaal-nieuws/artikel/3842387/man-steekt-fiat-in-brand-en-wordt-in-elkaar-geslagen.aspx?utm_source=Telegraaf&utm_medium=Crosspromotion&utm_term=Lijstartikel&utm_campaign=Telegraaf Ha...
door Arjen Veenstra
wo mar 16, 2016 11:00 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Gespot

Wat is dat toch prachtig :thumbup: :thumbup:
Drunzy schreef:Vandaag weer gespot de heel erg mooie rode stilo van Arjan veenstra deze keer in gorredijk whahhaha :P