Er zijn 10 resultaten gevonden

Terug

door Schumi
zo mei 26, 2013 9:32 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] Potverdorie...!!!

Rijdt die Massa 2 X in een weekeind zijn hele bolide aan puzzels...Pfff
door cees26
zo jan 18, 2015 6:10 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] [2015] nieuwjaarsmeeting 18 jan. 2015

Heren, dames. Vandaag was de eerste meeting van FSC in 2015 ! En wat voor 1 ! De opkomst was goed te noemen en zeker nadat iedereen de AC/Autogrill had gevonden (Laagerfseweg te Woudenberg in de navigatie betekent "einde wereld") werd het gezellig druk, alleen waren de weergoden ons niet g...
door dennis12354
zo jan 18, 2015 6:33 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: nieuwjaarsmeeting 18 jan. 2015

Zo de meeting-kop van 2015 is er weer af.

Het was een leuke middag.

Natuurlijk heb ik weer wat foto's gemaakt.

https://www.facebook.com/dennis.kooy.3/ ... 0533091161

Of de TinyUrl
http://tinyurl.com/kghmz63

Mochten de links niet werken dan hoor ik het wel.
door kaasjager
za mar 07, 2015 7:51 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: automatisch terugschakelen

djacco schreef:Ik heb wel geen selespeed maar rijdt voor mijn werk een Smart en daar is het exact het zelfde :D
Een smart vergelijken met een Stilo Abarth?? :problem: :thumbdown: :silent:
door Schumi
za mar 07, 2015 7:39 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] [2015] [ALV] Algemene leden vergadering 7 maart

Wij willen alle FSC leden die vandaag aanwezig zijn geweest bij de FSC-ALV bedanken voor jullie aanwezigheid en al jullie inbreng,Top :thumbup: De opkomst was een beetje teleurstellend….temeer dat wij de samenhorigheid zo hoog in het vaandel hebben staan bij de FSC. Maar toch hebben we een hele zin ...
door Verwijderde gebruiker 136
zo mar 08, 2015 10:02 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Algemene leden vergadering 7 maart

Beste Stilofielen. Ik ben er wel naar toe geweest. De door Cees georganiseerde bijeenkomst was zoals gewoonlijk weer super gezellig. Ja met een groep Stilofielen is de sfeer wel te raden. Na het formele gedeelte nog heerlijk gewapend met een kop koffie en een saucijzenbroodje zitten na keuvelen. Tus...
door cees26
zo mar 22, 2015 9:47 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Viva Italia Assen 2015 7 juni. Nieuwe info

Top Adriaan. We hebben je op de deelnemers lijst gezet !
door cees26
vr aug 28, 2015 12:58 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] [2015] supermeeting 31.10.'15 omgeving Drenthe

FSC organiseert op zaterdag 31 oktober a.s. de laatste meeting van 2015 ! Deze supermeeting, bestaande uit een toerrit met onverwachte wendingen en een aansprekend eindpunt begint in het schilderachtige Grolloo, bekend van Cuby and the Blizzards en wie kent hem niet, Johan Derksen !! Wij hebben een ...
door cees26
vr aug 28, 2015 7:02 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: supermeeting 31.10.'15 omgeving Drenthe

Lijst deelnemers : -Cees/Ilse -Alex -Johan (kip125) -Anand & Lalita (met overnachting) -Egbert_86 (ovb) -Pulito (Rein) & Willy -Sele ( 3 pers.) -Frank & vader Jan -Jan & Sam. -Arno & Chiela -Arthur & Ingrid (met overnachting) -Mark-Abarth & Simone (met 2 overnachtingen) -...