Er zijn 263 resultaten gevonden

Terug

door cees26
vr jan 31, 2014 7:42 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: meetings 2014

Signori/a. Hieronder ga ik de meetings 2014, tot dusver bekend, per meeting vermelden. Ik verzoek jullie beleefd om mij het liefst per pb jullie op te geven voor deelname (geldt voor ieder evenement !) en in geval het Limburg weekend, voor welke optie jullie kiezen. ##Dit om het forum overzichtelijk...
door cees26
za feb 01, 2014 5:02 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] [2014] [ALV] ALV 12.4.'14

Ten aanzien van de ALV die gehouden gaat worden op 12 april a..s. zullen, tot dusver, aanwezig zijn : Pulito, Hiltjo, Cees, Dennis, Rob, Gerda, Arthur, Anand, Luigi,Tom,Thomas, theboyk :o Algemene ledenvergadering FSC (Fiat Stilo Club) zaterdag 12 april 2014 om 16:00 11 gasten van der Valk te Emmelo...
door cees26
za feb 01, 2014 5:06 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] [2014] Viva Italia te Assen

Voor deelname aan het evenement Viva Italia te Assen dat plaats zal vinden op het circuit te Assen, op zondag 8 juni hebben zich tot dusver aangemeld : Hiltjo, Marcel-Abarth, Dennis (3x), Arthur (2x),HazeSpace, Jan Koster, Klaas1991, Tom Kreijne (2x), Marcodido

Men kan zich per pb opgeven.
door cees26
za feb 01, 2014 5:08 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] [2014] Italia a Zandvoort

Voor het jaarlijks terugkerende,spectaculaire evenement Italia a Zandvoort dat plaats vindt op zondag 29 juni, hebben zich tot dusver aangemeld voor deelname, Mike Kaasjager, Longtimeago(2x), Cees, Dennis (3x), Arthur (2x), Anand, HazeSpace, Djacco, Danilo, Marcodido, Reind67, Jan Koster, Tom Kreijn...
door cees26
wo feb 05, 2014 9:33 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Maatschappelijke bijdrage FSC

Mijn MW staat ter deelname beschikbaar !!
door cees26
zo feb 09, 2014 10:48 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mij even voorstellen

Hoi Arno. Welkom bij de FSC. Wat gezellig om een zuiderbuur in onze gelederen te mogen begroeten !! Je hebt een heel mooie Stilo, complimenten. Moet je lang met een voorlopig rijbewijs rijden ? Het eerst volgende evenement dat bij jou in de omgeving plaats gaat vinden is in september namelijk, maar ...
door cees26
zo feb 09, 2014 10:57 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] [2014] fotoshoot Muiderslot

In navolging van het geweldige initiatief van Hiltjo en Tom, een mini fotoshoot, lijkt het mij leuk om een 'spontane' mini-meeting/fotoshoot te houden op : zaterdag 15 maart om 14.00 uur bij het Muiderslot te Muiden. Niets moet en niemand is verplicht maar het lijkt mij een schitterende fotolokatie....
door cees26
ma feb 17, 2014 6:42 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: fotoshoot Muiderslot

Ik heb begrepen dat HazeSpace (Thomas) ook act de presence geeft !

Vrijdag a.s. ga ik daar even polshoogte nemen :shifty: . Wordt vervolgd.

saluti
Cees
door cees26
wo feb 19, 2014 4:39 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Italiaanse politie

Nou, een Italiaanse bella donna in een Stilo ! :crazy: :thumbup:
door cees26
wo feb 19, 2014 5:21 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: fotoshoot Muiderslot

Is het trouwens mogelijk om de tijd van de fotoshoot van 14:00 naar 12:00 dáár aanwezig te zetten? En lukt het Cees met de toestemming om het terrein op te mogen rijden en een fotoshoot houden aan de voet/tuin van het kasteel? :D Voor zover ik nu weet is het daar betaald parkeren voor E1, dus dat v...