Er zijn 263 resultaten gevonden

Terug

door cees26
zo mei 04, 2014 8:30 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

potverdorie, mooi weer voor een (Noord-Holland) rit !! :thumbup: :roll:
door cees26
zo mei 04, 2014 6:51 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Noord Holland rit 4.5.'14

Signori\a Het verzamelpunt in Oostzaan werd overspoeld met Fiat's, iets waar de dames van de Avia niet gelukkig mee waren hahaha, maar even na elven vertrokken alle Stilo's, de Ritmo cabrio,de Regata, de 124 Coupe, de 128 sport, de MW van een FCN lid (Adri) en de geleende Japanner van Djacco richtin...
door cees26
ma mei 05, 2014 3:11 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Noord Holland rit 4.5.'14

Dames en heren, namens Ilse en mij bedankt voor alle complimenten ! het was voor ons en voor mij als Fiat o fiel leuk om te organiseren en ja, er gaat tijd in zitten maar aan jullie reacties te merken was dit het zeker waard. Brengt mij er toe te zeggen dat de Veluwe rit die ik uit ga zetten voor 2 ...
door cees26
vr mei 09, 2014 3:44 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Goudvisje

Hoi Eelco. Jammer om dit te moeten horen ! Het is jammer om een gewaardeerd lid, dat toch 1 van de oprichters van onze FSC te zien vertrekken. Mede door jouw inzet is FSC wat het nu is. Daarom ook namens mij bedankt voor je inzet en het is niet uit het oog uit het hart want je blijft altijd welkom b...
door cees26
vr mei 09, 2014 6:24 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Viva Italia te Assen

Hieronder vind je meer informatie over het bestellen van de clubautoticket en -entreetickets. Deze informatie kun je doorsturen naar je leden en/of op het clubforum plaatsen. De unieke clubcode is: RM04 De letters uit de code zijn hoofdletters! Korting De clubentreetickets kosten alleen in de online...
door cees26
za mei 17, 2014 3:09 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: stroring multifunctioneel display

@Ollie, hun regelen alles ! terwijl jij koffie drinkt de- en monteren zij het display na reparatie. Je krijgt 2 jaar geen gezeur garantie !!
door cees26
zo mei 18, 2014 3:28 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Maranello 2015

Het lijkt me gaaf om een "ritje" Stelvio pas op te nemen in het programma Maranello 2015 .

Om een indruk van deze pas te krijgen : 27 mei as gaat de Giro over de pas !!

Suggesties voor Maranello 2015 blijven welkom !

saluti
uw toermanager
door cees26
vr mei 23, 2014 8:20 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Italia a Zandvoort

Hoi.

Geen nieuws binnen, alleen dat wij op de paddock staan en per Stilo 2 vrije toegangskaarten krijgen.
Ik wacht op de officieele uitnodiging van cpz.

saluti
Cees
door cees26
di mei 27, 2014 9:52 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: even voorstellen!

Hoi Jordy.

Welkom bij FSC, de meest gezellige en informatiefste Stilo-club voor en door leden !

Wellicht tot ziens op 1 van onze, altijd gezellige meetings.

saluti
Cees