Er zijn 50 resultaten gevonden

Terug

door marcel-abarth
do feb 20, 2014 5:31 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Nürburgring

De Nordschleife is GEEN nurnbergring. De Nurnbergring is het bekende circuit waar je niet zomaar mag racen met een straatauto. De Nordschleife is echter geen echt circuit maar een soort van gesloten tolweg, je betaald bij de ingang en gaat rijden, voor elk rondje betaal je. Let wel: op een circuit b...
door marcel-abarth
do mei 01, 2014 12:36 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: me and mr stilo

HazeSpace schreef:Welkom!

Wist niet dat er ook 5 deurs abarths waren!
Welkom bij FSC.


Ik heb de 5-drs al 9 jaar.. :D
door marcel-abarth
di jun 03, 2014 7:47 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Viva Italia te Assen

Alvast een voorproefje, vorig jaar kreeg ik les :) , geluid wel aanzetten voor commentaar instructeur.

http://www.youtube.com/watch?v=L-LGbXlan1g
door marcel-abarth
zo jun 15, 2014 1:25 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Viva Italia te Assen

Het was een goed georganiseerd evenement, met dank aan Cees, Arthur en Dennis. Echt topdag gehad, Arthur mijn selespeed bak nog ff ontlucht, bedankt.. Nog een paar rondjes op het TT-Circuit gemaakt met "navigator-cameraman"Dennis. Hier het filmpje; https://www.youtube.com/watch?v=CaFCmdRqZ00
door marcel-abarth
wo jun 25, 2014 8:32 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Italia a Zandvoort

Vraagje aan de scheurders die het circuit op gaan om te racen/hard te rijden: Wie heeft er zin om First Person footage te filmen met mijn GoPro camera met helmet/head strap? Ik heb ook een zuignap voor op de auto dus een ander camera beeld is (eerder of later) op andere Stilo's ook mogelijk ;) En i...
door marcel-abarth
do jun 26, 2014 5:22 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: A&D Black-Red Abarth 5M17

kijk eens op www.wheelcare.nl.
Hij is niet duur en een pietje precies, hij verzorgt ook altijd de racevelgen van de porsche en de m3 van een vriend van mij.
En zit in Brabant...
door marcel-abarth
di jul 01, 2014 12:07 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

Mooi filmpje, volgende keer de curbes ff aanraken, :) ,echt vet zo'n GoPro camera, super goed beeld.
door marcel-abarth
zo aug 10, 2014 2:31 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Verjaardagen....!!!

Hartelijk gefeliciteerd

hele fijne dag..