Er zijn 64 resultaten gevonden

Terug

door mark-abarth24
zo jan 31, 2016 10:51 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Social meeting 30 jan. '16

Hallo allemaal,

We vond het leuke gezellige eerste meeting en het eten was er ook super :thumbup: . Wat wij wel fijn vonden is dat we een zaal voor de club hadden.


Cees bedankt voor de mooie en goeie organisatie!


Groetjes mark en simone
door mark-abarth24
zo feb 14, 2016 12:00 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo 5m Mark-Abarth24

Hallo allemaal, De afgelopen drie weken weer druk bezig geweest met groot onderhoud van de Abarth. Ik heb de distributieriem met alles wat daar in de buurt zit vervangen. Helaas duurde het 1,5 week langer omdat 2 orginele Fiat onderdelen niet op voorraad waren. Wat ik heb vervangen ( origineel Fiat ...
door mark-abarth24
zo feb 14, 2016 1:17 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo 5m Mark-Abarth24

Hallo allemaal, Tussendoor was ik ook druk met het project achter klep rubber vervangen voor een nieuwe Orginele. Het laatste wat ik met Arthur heb gedaan heeft zeker weer een goeie bijdrage gedaan aan minder water. Maar toen ik begon had ik vier verschillende plasjes water :(. De eerste was me acht...
door mark-abarth24
zo feb 14, 2016 1:44 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo 5m Mark-Abarth24

Mark Mark, Is er nu nog iets wat niet vervangen is :?: Goed bezig man, klasse :!: Samen met Arno gedaan zeker :?: Caio Rein :wave: Er blijft nu niks neer over alle slijtage onderdelen zijn vervangen en sommige dingen preventief. Deze keer moest ik helaas naar een garage uit het Dorp. Wel met de spu...
door mark-abarth24
zo feb 14, 2016 1:56 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo 5m Mark-Abarth24

Misschien een brutale vraag maar wat was je nou voor dat laatste deel van dat project kwijt. Moet dit binnenkort ook gaan doen, dus dan kan ik mijn portemonee alvast emotioneel gaan voorbereiden op de klap die gaat komen :lol: Ziet er in ieder geval wel top uit :thumbup: Bedankt ben er wel blij mee...
door mark-abarth24
wo feb 24, 2016 7:01 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo 5m Mark-Abarth24

Misschien een domme :( opmerking maar lekt je raam zelf niet ( lijmrups op een paar plekjes losgelaten ) ? Dat heb ik getest dit is gelukkig niet het geval. Maar het is inmiddels wel gevonden gelukkig het zat onder de achter bumper. Van alle lekkages ga ik een How to maken met mogelijke oorzaken do...
door mark-abarth24
wo feb 24, 2016 10:10 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Wist je dat !!!

Beterschap Cees en sterkte met het herstel.

Groeten mark simone en sem
door mark-abarth24
zo mar 06, 2016 11:54 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

Potverdrie die heeft de laatste 1,5 jaar lang op marktplaats gestaan tussen verschillende garages.

Heel apart
door mark-abarth24
zo mar 13, 2016 11:58 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: ALV 2016 Vianen

Het was weer een leuke meeting.!

Bedankt voor de organisatie

Grt mark
door mark-abarth24
zo mar 20, 2016 8:12 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: TheBlueStilo, even voorstellen

Hallo Eddy, Welkom op het Fsc forum. We vinden het leuk als je naar een van onze meetings komt deze zijn erg leuk en handig. Maar er zijn meerdere mensen van jou leeftijd dus dat is erg leuk. We zijn heel gemengd kwa leeftijd van jong tot oud wat Pulito al liet merken. Gave kleur van je auto deze zi...