Er zijn 669 resultaten gevonden

Terug

door Schumi
vr mar 14, 2014 1:09 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Sport uitlaat systeem Stilo Abarth

Andreas...helemaal gelijk :thumbup: en waar kun je dat dan het beste doen... :o tijdens een van de gezellige FSC meetings :clap: En als je niet kan wachten...kom dan morgen(zaterdag) naar de opening meeting van de FSC op het parkeerterrein Maxis in Muiden...daar kun je de uitlaten horen van een hele...
door Schumi
vr mar 21, 2014 1:39 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Formule 1

Als Ayrton Senna nog leefde, was hij vandaag 54 jaar oud geworden. De Braziliaan kwam echter bijna twintig jaar geleden om het leven. De autosport, en eigenlijk de wereld, is hem niet vergeten. Dag Ayrton, 54 jaar geleden, alweer. In dat ziekenhuis in Sao Paulo wist toen niemand wat voor legendarisc...
door Schumi
za mar 22, 2014 11:16 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: dennis12354 2e FIAT Stilo Multi Wagon

Gefeliciteerd met je hele mooie Stilo MW...super bak... :o ga je zeker heel veel plezier van beleven...en wat gaat hij mooi staan bij de collectie Stilo's bij de grote FSC meetings :thumbup:
door Schumi
za mar 22, 2014 2:20 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Italiaanse politie

Die rijden hier in Dennis... :thumbup:
Afbeelding
door Schumi
zo mar 23, 2014 12:36 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Uitlaat systeem

Heb geen foto's helaas Ik heb mijn 2e kat en middendemper laten vervangen voor een open pijp Klinkt erg fijn nu alleen nog even de demperwol uit de achterdemper branden haha Misschien ook nog een keer de 1e kat eronderweg voor een open buis maar dan moet hij wel makkelijk terug te plaatsen zijn Dat...
door Schumi
wo mar 26, 2014 6:41 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Hallo

Hoi Rutger, Welkom bij de FSC...wij hopen dat je er veel plezier van mag gaan beleven...en wij hopen jou natuurlijk snel eens op onze gezellige meetings of/en andere bijeenkomsten te mogen ontmoeten. Ik zie dat jij een mooie foto heb geplaatst......wat een mooie Stilo Abarth zeg...ik ga een foto op ...
door Schumi
do mar 27, 2014 6:17 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Je hebt geen toestemming om dit forum te lezen.
door Schumi
do mar 27, 2014 6:24 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Remklauwen

Er is een mooie How-To van op het forum he :o :thumbup:
door Schumi
za mar 29, 2014 2:13 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

Dat is potverdorie een mini meeting Dennis... :thumbup: deze gaat potverdorie meteen op de FSC facebook pagina
door Schumi
za mar 29, 2014 4:32 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

ik had potverdorie tegen haar gezegd dat het potverdorie nog 2 bar te weinig was... :lol: :lol: :lol: