Er zijn 669 resultaten gevonden

Terug

door Schumi
za feb 01, 2014 8:25 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Aansluiten trekhaak

Ik heb bij mij ook zelf de trekhaak geplaatst en aangesloten De draden heb ik gewoon voor de stekker van de achterlichten afgetakt. heb er nu al een paar keer een trailer mee getrokken en dat ging prima Oke dank je wel :thumbup: Je wordt er nml niet wijzer van op internet pagina,s van die trekhaak ...
door Schumi
di feb 04, 2014 8:22 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Je hebt geen toestemming om dit forum te lezen.
door Schumi
wo feb 05, 2014 9:47 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Maatschappelijke bijdrage FSC

Alle Stilo's van de FSC moeten zich beschikbaar stellen voor z'n goed idee Cees.... :o :clap: :thumbup:
door Schumi
do feb 06, 2014 11:50 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: even voorstellen

Hoi Gerard Welkom bij de FSC....je was me net te snel af... :lol: kijk rustig rond op ons forum/website/facebook pagina en ondek wat er allemaal mogelijk is voor jou en vooral je Stilo. We hopen dat we jou snel eenss mogen ontmoeten op een van onze gezellige meetings en/of andere bijeenkomsten. Ik z...
door Schumi
zo feb 09, 2014 11:02 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mij even voorstellen

Hoi Arno, Nogmaals welkom bij de FSC...we hopen dat je er veel plezier van mag gaan beleven en dat we jou snel eens op onze gezellige meetings en/of andere bijeenkomsten gaan ontmoeten....een Stilo met z'n aparte kleur mag niet ontbreken... :thumbup: Ik heb je al verteld dat je altijd de mogelijkhei...
door Schumi
ma feb 10, 2014 9:23 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: voorstellen

Dag Pulito, Volgens opgave heeft bartje nu 190 pk in de motor ipv 170 en 250 Nm ipv 230. Kon hem op de rolbank (vermogen aan de wielen) zetten, maar daar heb ik toen vanaf gezien omdat het verlies van motor/aan de wielen niet bekend is. Het verschil is duidelijk merkbaar, trekt nu sneller door de v...
door Schumi
za feb 15, 2014 6:14 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

Dat heb je potverdorie knap gedaan Rein.... :clap:
door Schumi
wo feb 19, 2014 5:43 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

cees26 schreef:potverdorie, wat is het toch heerlijk om met een Stilo over de Autobahn te gaan !!
Dat is potverdorie best nog wel gevaarlijk met al die benzine voor de FSC aan boord... :lol: :lol: :lol:
door Schumi
do feb 20, 2014 12:28 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

longtimeago schreef:Ik heb me altijd laten vertellen dat als je een ongeluk krijgt boven de 150 km/u de verzekering er niet blij mee is, ook al is het jouw schuld niet.

hoe het nu zit weet ik écht niet :lol:
POTVERDORIE !!! :o
door Schumi
do feb 20, 2014 3:34 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: fotoshoot Muiderslot

Als we een POLL optie hadden konden we het makkelijker in 1 overzicht zien wie wanneer en hoelaat kan. 15 maart gaat mij namelijk totaal niet lukken zoals ik al direct (en zo vroeg mogelijk) aan gaf. We gaan nu niet discussiëren wat we wel of niet hadden moeten doen....je meld je gewoon aan...of ni...