Er zijn 82 resultaten gevonden

Terug

door EntonoX
zo aug 10, 2014 11:18 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Verjaardagen....!!!

Gefeliciteerd Cees! Mooie dag toegewenst van ons! :thumbup: ;)
door EntonoX
di sep 30, 2014 1:44 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Eindejaarsmeeting 2014

Zag dat ik er nog niet bij stond :mrgreen: wij komen met z`n 2! :wave:
door EntonoX
do okt 02, 2014 9:11 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: raar geluid clima controle

Blaadje er tussen kan eigenlijk niet, dit omdat er een interieurfilter tussen de buitenlucht en de kachelunit zit. Zover ik de foutcodes interpreteer; het probleem ligt bij de linker mixklep (die de mix tussen warm en koude lucht regelt) en de voetruimte klep. Deze zitten volgens mij beide aan de be...
door EntonoX
ma okt 20, 2014 8:20 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Je hebt geen toestemming om dit forum te lezen.
door EntonoX
di nov 11, 2014 4:05 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[FSC App] De nieuwe Android App is online!

http://i60.tinypic.com/am5bw8.png Beste forumleden, De Fiat Stilo Club heeft vanaf nu een eigen Android App! Vanaf nu is deze gratis te downloaden in Google Play Store. :clap: device-2014-11-11-133034.png Omschrijving De FSC (Fiat Stilo Club) app is een handige tool om snel het forum en de chat te ...
door EntonoX
di nov 11, 2014 5:02 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: [FSC App] De nieuwe Android App is online!

mmm... ik heb alle data uit de instructie boekjes gehaald. :problem: ik ga dit meenemen in een eventuele update :thumbup:
door EntonoX
vr nov 14, 2014 8:42 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: [FSC App] De nieuwe Android App is online!

Versie 1.1 van de app is inmiddels online! in deze versie staat de 1.2 uitvoering in de tabellen vermeld en is er een disclaimer toegevoegd. Iedereen die de app geinstalleerd heeft wordt als het goed is automatisch geupdate :thumbup:
door EntonoX
vr nov 14, 2014 8:51 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[FSC App] Apple ontwikkelaar gezocht

Beste leden, De Android app van FSC is inmiddels 'up and running'. Nu zou het mooi zijn als we ook voor het Apple iOS platform een app kunnen realiseren. Qua programmeer kennis e.d. is dit voor mij geen probleem, echter stelt Apple nogal wat eisen en is er nogal wat hardware benodigd die ik op dit m...
door EntonoX
ma nov 17, 2014 1:08 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: [FSC App] De nieuwe Android App is online!

djacco, dit kan in de huidige versie al. Klik op het vergrootglas bovenin en dan zie je daar 'ongelezen berichten' staan. Zal kijken of er een directe link te plaatsen is bovenaan het forum overzicht :thumbup:
door EntonoX
wo nov 26, 2014 1:21 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

Dankzij waxworld.nl kan ik mn auto weer wassen en laten glimmen, potverdorie :lol:
IMG_201411263675.jpg