Er zijn 47 resultaten gevonden

Terug

door cees26
za feb 01, 2014 5:08 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] [2014] Italia a Zandvoort

Voor het jaarlijks terugkerende,spectaculaire evenement Italia a Zandvoort dat plaats vindt op zondag 29 juni, hebben zich tot dusver aangemeld voor deelname, Mike Kaasjager, Longtimeago(2x), Cees, Dennis (3x), Arthur (2x), Anand, HazeSpace, Djacco, Danilo, Marcodido, Reind67, Jan Koster, Tom Kreijn...
door Thenu
wo feb 05, 2014 11:13 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Geslaagd!

Succes met achteruit inparkeren hahahahaha
door Schumi
vr mei 23, 2014 11:07 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Project Stilo Abarth !!!

Vandaag hebben we het Stilo Abarth project kunnen afronden... :clap: het probleem met de startmotor hebben we kunnen oplossen door deze te demonteren..en weer opnieuw te monteren....ik hoor jullie al denken... :o je kunt een startmotor er toch maar op een manier op zetten...nu dat is ook zo...maar o...
door dennis12354
ma jun 09, 2014 7:29 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Viva Italia te Assen

Onze Uproads zijn genoemd als meest bijzondere combospot van Viva Italia in Assen.

http://www.abhd.nl/video/supercar-sunday-2014/ (min: 4:06)
door Reesritmo
ma jun 23, 2014 10:14 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: motor valt stil bij koppeling intrappen

Zo, even een update op dit topic... Want het probleem was nog niet verholpen. Alleen had ik er mee leren leven, af en toe afslaan is nog te overzien. Maar uiteindelijk reed mijn vrouw niet meer met de Stilo, want ze vond het een onding... :mrgreen: Nou ja, ik reed meestal toch zelf... Maar goed, ik ...
door HazeSpace
vr aug 08, 2014 7:35 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Zuinig rijden - brandstof vermengen

Resultaat is gecombineerd gebruik van 1 op 18.3 op dit moment. En wat was je verbruik eerst? Ben hier wel benieuwd naar. Als chemicus vind ik dit wel een interessant onderwerp. Zitten alleen nog wel een hoop haken en ogen aan dit hele verhaal... In het kort: aceton kan allemaal verschillende onbeke...