Er zijn 81 resultaten gevonden

Terug

door Mikester
ma nov 10, 2014 1:56 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Eindejaarsmeeting 2014

het was erg gezellig. helaas moesten ik en mijn lieftallige vriendin naar een verjaardag in antwerpen. anders waren wij zeer zeker nog gebleven. ook vond ik het jammer dat ik geen demotje kon geven van mijn muziek vanwege een spanningsprobleem. (dat is inmiddels nu opgelost) Cees. hartstikke bedankt...
door dadis1988
di jan 20, 2015 9:00 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: nieuwjaarsmeeting 18 jan. 2015

Iedereen bedankt voor de meeting:)

Ik kon mijn auto uitlezen en weinig fouten:):):) Bedankt Kaasjager :)

Ik heb ook wat fotos genomen:

https://plus.google.com/107998996149336 ... UrFf4HYtr5

mvg,

Dawid Kowalczys
door Verwijderde gebruiker 136
zo mar 08, 2015 10:02 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Algemene leden vergadering 7 maart

Beste Stilofielen. Ik ben er wel naar toe geweest. De door Cees georganiseerde bijeenkomst was zoals gewoonlijk weer super gezellig. Ja met een groep Stilofielen is de sfeer wel te raden. Na het formele gedeelte nog heerlijk gewapend met een kop koffie en een saucijzenbroodje zitten na keuvelen. Tus...
door Schumi
wo mar 25, 2015 9:55 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] VW Sirocco 1.4 Turbo

Vandaag op bezoek geweest bij de huis tuner van de FSC "Unlimited Tuning" ik weet dat het geen Fiat Stilo betreft maar ik wil jullie toch de beelden laten zien, zo dat je kunt zien wat er allemaal mogelijk is met je Stilo...om deze net even wat beter te maken :o Deze ingreep gaat ongeveer ...
door Schumi
wo apr 29, 2015 2:45 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

ECU vervangen/verplaatsen

Vandaag de ECU vervangen bij de Stilo 1.6 van Marjan, locatie "Kwik-Point" in Amersfoort !!! Eerst thuis zelf wat voor werk gedaan om ook meteen de ECU verplaatsen naar de accu-bak, zoals de beugels maken om het geheel te kunnen monteren. Na dat de ECU op zijn plaats zat is deze op nieuw i...
door Schumi
wo mei 20, 2015 7:28 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: interieur delen te koop

Dave schreef:Je kan ook gewoon vragen toch ?
Een foto zegt meer dan... ;)
door Schumi
wo mei 27, 2015 12:14 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Wist je dat !!!

voor de FSC leden die naar de Meetings in Assen en/of Zandvoort gaat er olie besteld kan worden bij "www.Oliewereld.nl" en dat ik dan jullie bestelling mee neem naar de meetings...dat jullie dan ook nog de verzendkosten uit spaart... :o :clap:
door Pulito
di jan 05, 2016 3:20 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

sele schreef:Deur wilde niet meer dicht. Maar is weer klaar!
Potverdorie had je geluk dat Mark niet in de buurt was :mrgreen:

Caio Rein :wave: