Er zijn 26 resultaten gevonden

Terug

door Mikester
do mei 01, 2014 7:19 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: die brabant meeting

jeweetzelluf G E-L jeweet.! *peace*
door Mikester
di mei 13, 2014 9:51 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: weinig vrije ruimte onder bumper?

djacco schreef:Kan ik de voorkant een klein beetje verhogen (2cm) zonder nieuwe vering te kopen?
kofferbak volgooien met lood :D
door Mikester
wo mei 14, 2014 1:45 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Fiat & Abarth Meeting Nederland 31 mei 2014

Aangezien het om 11uur begint stel ik voor zo rond half 10 te verzamelen. Dan kunnen we nog een bakkie doen en kletsen om dan vervolgens rond half 11 naar de meetingplaats te rijden zodat we mooi op tijd zijn.. Verzamelen amersfoort -mikester -schumi -Marco -HazeSpace -Cees -Pulito -Thenu (ovb) -ret...
door Mikester
zo mei 18, 2014 11:43 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: die brabant meeting

Ik zit helaas 150 km verderop in het noorden aan mijn afstudeerverslag te werken die ik vanavond moet inleveren.. denk idd dat het slim is voor een andere datum te gaan kijken! animo genoeg.. en gij. ge haar beter oe best motte doen op school. dan hadde da nu nie hoeve doen hadde hier kenne zijn :l...
door Mikester
do mei 22, 2014 8:24 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: projectje

Nou dat was van korte duur haha Het ging nog.niet hard genoeg en dus de importeur gebeld die.voor mij 2x 10 inch van 1200 watt heb geregeld. Ook de composet is zwaarder gemaakt en wordt vrijdag geleverd. Helaas is dat niet voor 30 mei erin gebouwt omdat ik dat zelf niet ga doen. Maar dat ga ik laten...
door Mikester
zo jun 01, 2014 10:46 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Fiat & Abarth Meeting Nederland 31 mei 2014

Bedankt a&d

Was idd erg gezellig en ik mag jullie mededelen dat ik in helmond vandaag wederom een eerste plaats heb weten te scoren met mijn audio..!!

Tot zandvoort..!
door Mikester
za jun 07, 2014 8:25 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Subwoofer versterker

waarom moeilijk doen..?
koop een kist met woofers en versterker en kabels en kom naar mij toe en voor een heel mooi prijsje bouw ik het wel in voor jullie :lol: :D
door Mikester
vr jun 27, 2014 10:27 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] de stilo van Mikester a.k.a Mike

hallo ik zie dat alles verandert is dus hierbij mijn stilo. ik ben de trotse eigenaar van een fiat stilo 1.6 dynamic uit het jaar 2002. heb der veel plezier van en mee. heb rondom neon verlichting , xenon , 18inch velgen & en tevens dient mijn stilo als DEMO auto van RE-AUDIO. setup audio 2x 10 ...
door Mikester
ma jul 21, 2014 12:10 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: projectje

Hallo haha

Met trots mag ik jullie mededelen dat ik 17 september een gooi ga doen naar het nederlands kampioenschap car audio van de emma benelux.!!!

Ik zal hier fotos plaatsen en filmpje laten maken over de run naar het kampioenschap dan blijft het overzichterlijk.!!

Greetz