[GESLOTEN] Even voorstellen

Wie ben je in het echt...!! (vertel wat over jezelf met een leuke foto van jezelf)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Arie480
Beginner
Beginner
Kenteken: 35jnld
Carrosserie: 3 Drs Hatchback
Model: Active Plus
Motor: 1.9 JTD 8V 115 (192A1000)
`Vind ik leuk` ontvangen: 2 keer
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

[GESLOTEN] Even voorstellen

Berichtdoor Arie480 » wo jul 06, 2016 6:57 pm

image.jpegHoi,

Even voorstellen na een paar topics die ik gestard heb.

Woon in Winschoten en werk in Groningen/ Zuidlaren en Paterswolde bij een hotelketen. Daarnaast nog vrijwilliger in de uitvaart verzorging.
Ben 35 jaar hou van autosport, kiten, sterrenkunde en karate/ fitness en van wijn/ whsiky/ koken.

Altijd al een liefhebber geweest van mooie/ bijzondere auto's.
Ben een grote fan van Porsche en Volvo. Heb meerdere 480 gehad waaronder een zeldzame 480 2.0 GT uit 1996 (een van de laatste) en een porsche 944 Turbo.

Waarom stilo ??. Vind de vormen erg mooi doet me denken aan de 480/ C30 en volkswagen Golf V.

Meer vragen laat maar weten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Gagen op wo jan 31, 2018 9:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Oud en inactief onderwerp.