[GESLOTEN] FiatClubNederland

Alle vragen en zaken die niet in andere topics behoren/voorkomen
Gesloten
Gebruikersavatar
cees26
Goeroe
Goeroe
Berichten: 1515
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 34HHX3
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Active
Engine: 1.4 16V (843A1000)
Woonplaats: Beverwijk
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 420 keren
Contacteer:

[GESLOTEN] FiatClubNederland

Bericht door cees26 »

Heren/dames

Ondergetekende is lid van de FCN, een welke club een blad uitgeeft, "bella macchina".
Hierin staat over vrijwel iedere Fiat een stukje of een foto vermeld, behalve over de Stilo !! (op hun forum staat wel een Stilo-register, een verwijzing naar ons forum).

Nu vind ik dat dit maar eens moet veranderen en wil een artikel over de Stilo maken dat dan in de BM gepubliceerd kan worden en dan bekend wordt onder de leden van FCN.

Hierom verzoek ik jullie om mij, een leuke anekdote over jullie Stilo, of een ervaring met de Stilo al dan niet met een foto toe te zenden zodat ik een leuk verhaal over de Stilo kan maken en aan de FCN leden kan laten zien dat de Stilo ook een FIAT is !

Ik zie jullie reacties met belangstelling tegemoet.

Stuur het per pb of c.vanderhimst@gmail.com

a presto
Cees
Laatst gewijzigd door Gagen op za feb 03, 2018 1:23 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Oud en inactief onderwerp.
Deze gebruikers waarderen cees26 voor dit bericht (totaal 2):
djwpk (zo jun 21, 2015 10:52 pm) • longtimeago (ma jun 22, 2015 9:37 am)
Waardering: 28.57%
Fiat Bravo 1.4 Tjet 150

Gebruikersavatar
longtimeago
Goeroe
Goeroe
Berichten: 769
Lid geworden op: zo jun 30, 2013 4:34 pm
Registration: 56-XFP-1
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Sport
Engine: 1.2 16V (188A5.000)
Woonplaats: Alkmaar
Gegeven waarderingen: 442 keren
Ontvangen waarderingen: 108 keren
Contacteer:

Re: FiatClubNederland

Bericht door longtimeago »

Leuk om te lezen!

Ok, zal m'n stukje hier plaatsen en als PB verzenden Cees! :)

"De Stilo betekend voor mij mijn eerste auto.
Als kind van 11/12 toen de auto uit kwam en ik de auto voor het eerst op de Nederlandse wegen zag verschijnen was het al een vertoning van sportieve achterlichten en woeste koplampen. Helaas viel de auto niet veel later compleet in vergetelheid voor mij, want ik zou toch nog geen auto kunnen rijden, laat staan kopen, de komende 6-8 jaar!
En daar stond de auto opeens weer... Op vrijwel elk mogelijke site kwam déze auto weer als dé auto voorbij die al mijn zoek criteria vinkjes aan tikte: Stilo, Stilo, Stilo, Stilo! Na veel twijfelen tóch maar die eerste test rit aangevraagd bij dichtstbijzijnde dealer en wat was ik blij verrast! Meteen m'n hele spaar potje omgekieperd om de auto aan te schaffen en er nog vele jaren van te genieten. Nu 2 jaar, 7 maanden en een paar aandachtspuntjes later heb ik er nog geen moment spijt van gehad!"

Eventuele foto waar ik nog steeds trots heel blij mee ben:
Afbeelding
Deze gebruikers waarderen longtimeago voor dit bericht (totaal 3):
cees26 (ma jun 22, 2015 11:19 am) • Stilo058 (ma jun 22, 2015 11:57 am) • djwpk (ma jun 22, 2015 9:43 pm)
Waardering: 42.86%
- Fiat Stilo 1.2 16V Active 80PK - 2002 - Verkocht :(
- Seat Ibiza 1.2 TDi Style 75PK (180NM) - 2012 -

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast