[GESLOTEN] Ander typetje

Alle vragen en zaken die niet in andere topics behoren/voorkomen
Gesloten
Gebruikersavatar
Ecniv
Senior
Senior
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 448
Lid geworden op: wo mei 14, 2014 12:44 am
Registration: 84-ll-xl
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Numansdorp
Gegeven waarderingen: 13 keren
Ontvangen waarderingen: 40 keren
Contacteer:

[GESLOTEN] Ander typetje

Bericht door Ecniv »

Hey iedereen,

Ik had even een vraagje met betrekking tot onze nieuwste aanwinst de Bravo, en gezien het feit dat dit, naar ik weet de opvolger was van de Stilo dacht ik vragen kan altijd :lol:

Nu had ik vanochtend een huilende vriendin aan de telefoon want de auto ging niet meer in de versnelling, wat bleek toen de ANWB tegenhanger kwam; De koppelingskabel was vast gevroren :? Nu kregen wij van hun en 2 garages meerdere adviezen, de "ANWB" vond het insmeren van de kabel met WD40 afdoende en zij dat het de bekabeling dus niet direct vervangen hoefde te worden. De garage waar we de auto gekocht hadden zij wel dat het op termijn vervangen zou moeten worden maar dat het kon wachten, en onze huisgarage zegt dat het direct vervangen moet worden.

Nu zie ik dus door de bomen het bos niet meer.

Nu lijkt mij zelf dat op den duur vervangen wel het verstandigste is maar gezien de financiële positie zou 1 of 2 maanden uitstel meer dan welkom zijn.

Dus mijn vraag is dan ook kan ze gewoon door blijven rijden zonder enige versnelling in slijtage aan de bak of platen en zo ja hoe lang. En is WD40 dan echt voldoende om het geheel goed gesmeerd te houden in tegenstelling tot bv smeerolie of iets dergelijks. :eh:

Alvast bedankt namens de andere helft :thumbup:
Laatst gewijzigd door Gagen op za feb 03, 2018 1:24 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Oud en inactief onderwerp.
Sex is like air: You will miss it when it`s gone

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten