[GESLOTEN] Auto in onderdelen verkopen

Alle vragen en zaken die niet in andere topics behoren/voorkomen
Gesloten
Gebruikersavatar
Renier
Beginner
Beginner
Berichten: 67
Lid geworden op: za nov 15, 2014 12:20 pm
Registration: 66-JL-BV
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 6 keren
Contacteer:

[GESLOTEN] Auto in onderdelen verkopen

Bericht door Renier »

Mijn auto is gewoon goed eigenlijk maar op de een of andere manier krijg ik de Selespeed gewoon niet ontlucht waardoor ik er niet mee kan gaan rijden.

Verder is ie volledig Abarth uitvoering en alles, met mooie Mille Miglia velgen en motorisch atlijd ijzersterk geweest met veel dingen vernieuwd zoals de thermostaat en aandrijfas rechtsvoor, motorsteun en stuurhuis (om maar wat dingen te noemen).

Hij staat nu al een hele poos stil bij mij in de garage omdat ik de Selespeed niet ontlucht krijg en word er best wel schijtziek van ondertussen.

Dus wat denken jullie? Zou ie een beetje in onderdelen te verkopen moeten zijn? En is een beetje te doen qua opbrengsten (ook al is het over een langere periode, duurt toch al lang) of zijn ze compleet met papieren en APK echt heel veel meer waard? Hoef niet overal de hoofdprijs voor te hebben maar wil ook niet uiteindelijk alles bij elkaar er maar een paar honderd euro aan hebben gehad. Hij staat op een brug en het demonteren van alles is totaal geen probleem, daar heb ik geen moeite mee (sterker nog ik ben mijn carrière in de autotechniek begonnen met het demonteren van een heleboel vooral nieuwerwetse Jaguars).

Even los van dat het zonde is want volgens mij zijn er verder nog wel genoeg Stilo'tjes, ook Abarth omdat die veel verkocht zijn, dan zou ie die in ieder geval gewoon draaiende/mooi/goed kunnen houden als onderdelendonor. Blijft jammer want het was een hele mooi naar mijn idee maar ik weet het eigenlijk anders ook niet... dus heeft geen zin voor mij om er al te sentimenteel over te gaan doen.
Laatst gewijzigd door Gagen op za feb 03, 2018 1:26 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Oud en inactief onderwerp.

Gebruikersavatar
Pulito
Senior
Senior
Berichten: 340
Lid geworden op: za dec 28, 2013 3:33 pm
Registration: 76-PR-RX
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth 5M
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Hattem, het noordelijke puntje van de mooie Veluwe
Gegeven waarderingen: 18 keren
Ontvangen waarderingen: 69 keren
Contacteer:

Re: Auto in onderdelen verkopen

Bericht door Pulito »

Je zou ook fff een Quickpoint bij jou in de buurt kunnen raadplegen voor je selespeed ontluchten :shock:

Caio Rein :wave:
Tuned by Unlimited Tuning Amersfoort


Ikke Stilo Abarth Unlimited ...... Verkocht :oops: .... Nu VW Tiguan Tuned by Tunex... :thumbup: 260PK

Gebruikersavatar
cees26
Goeroe
Goeroe
Berichten: 1515
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 34HHX3
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Active
Engine: 1.4 16V (843A1000)
Woonplaats: Beverwijk
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 420 keren
Contacteer:

Re: Auto in onderdelen verkopen

Bericht door cees26 »

Inderdaad Renier. Neem eens kontakt op met een Quick point! !

Succes
Cees
Fiat Bravo 1.4 Tjet 150

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 8 gasten