Re: Wist je dat !!!

Alle vragen en zaken die niet in andere topics behoren/voorkomen
Gebruikersavatar
Schumi
Forum moderator
Forum moderator
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 5366
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 68-JT-JV
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Maranello Italie
Gegeven waarderingen: 17 keren
Ontvangen waarderingen: 838 keren
Contacteer:

Re: Wist je dat !!!

Bericht door Schumi »

Wij daar heel blij mee zijn !!! :)
============>>> STILO AMR24 STRADALE 200/PK Tuned by Madeno Racing <<<===========

Gebruikersavatar
Thenu
Senior
Senior
Berichten: 428
Lid geworden op: za dec 14, 2013 10:28 am
Woonplaats: Maastricht
Gegeven waarderingen: 93 keren
Ontvangen waarderingen: 63 keren
Contacteer:

Re: Wist je dat !!!

Bericht door Thenu »

Mees_ schreef:
Thenu schreef:ik mijn profiel bij de amici's probeer te verwijderen, maar ik dit niet kon vinden hoe dit moest
:)
Ik dit ook zoek maar dan hier!
Word gek van alle pb's, en er heerst erg veel 'haantjesgedrag'

Jammer, ga toch die amici's eens proberen....
Dat is erg jammer om te horen Mees.
De reden waarom ik bij ADS weg ben ik vanwege loze belofte. Als je iets tegen mij zegt dat je iets gaat doen, moet je dat ook doen.
En dat gebeurde daar niet.

Ik zeg niet dat alle leden van de ADS zo zijn. Maar degene die mij een belofte deed was eentje van het "bestuur/ organisatie" dit niet nagekomen. Einde verhaal.

En haantjes gedrag heb je helaas overal. Gewoon lekker negeren.

En waarom sturen ze jou zoveel PB's dan? En heeft het wel iets te maken wat betreft de FSC?

Ik zou daar ook niet van gediend zijn, ik bedoel het is hier geen datingsite.
In ieder geval succes met de keuze die je maakt.
It was'nt me.............

Fiat stilo 2,4 ABARTH
Fiat cinquecento 1,1 sporting ABARTh.

Gebruikersavatar
EntonoX
Master
Master
Berichten: 717
Lid geworden op: di apr 23, 2013 1:55 pm
Registration: 00-00-00
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Active
Engine: 1.2 16V (188A5.000)
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
Gegeven waarderingen: 47 keren
Ontvangen waarderingen: 104 keren
Contacteer:

Re: Wist je dat !!!

Bericht door EntonoX »

NicoStilo schreef:
@N@ND@B@RTH schreef:Toen Thenu hoorde dat daar H***'s waren, wastie gelijk vertrokken :twisted:
Nu zit hij bij "echte vrienden van de enige echte Fiat Stilo Club" 8-) :lol: :P :twisted: :mrgreen:
Dus ik maak hieruit op dat jullie onderscheid maken of iemand homoseksueel of wat dan ook is..


Bespeur enige discrimintatie jegens mijn homoseksuele geaardheid...

Doen jullie dit ook jegens mensen van buitenlandse afkomst?

Fijne "vrienden" dan hier...
Het is natuurlijk niet zo dat een geplaatste opmerking van 1 persoon ook gelijk de mening van alle gebruikers vertegenwoordigt toch?. Ik ga er vanuit dat Anand hier wel op terug komt, iedereen is hier welkom en wordt gerespecteerd ongeacht herkomst en geaardheid :!:

Gebruikersavatar
EntonoX
Master
Master
Berichten: 717
Lid geworden op: di apr 23, 2013 1:55 pm
Registration: 00-00-00
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Active
Engine: 1.2 16V (188A5.000)
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
Gegeven waarderingen: 47 keren
Ontvangen waarderingen: 104 keren
Contacteer:

Re: Wist je dat !!!

Bericht door EntonoX »

Om even te reageren op de reacties van bovenstaande gebruikers

Iedereen moet zich welkom en gerespecteerd voelen en zeker op een community website als FSC, discriminatie is iets wat wij als FSC niet willen! Ik begrijp dat er in het heetst van de discussie dingen gezegd worden en dat iedereen een een bericht of opmerking anders kan opvatten en lezen, maar discriminatie is niet te tolereren.

FSC is als open forum opgezet met meerdere gelijkwaardige forum admins. Zo heeft iedereen inspraak en proberen we een samenhorigheid gevoel te creëren in het FSC forum. Ik ga er dan ook vanuit dat Anand nog een reactie gaat geven en deze zaak achter ons gelaten kan worden.

Gebruikersavatar
Andreas
Junior
Junior
Berichten: 113
Lid geworden op: vr mei 10, 2013 12:42 pm
Registration: 53nktp
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Groningen
Gegeven waarderingen: 11 keren
Ontvangen waarderingen: 10 keren
Contacteer:

Re: Wist je dat !!!

Bericht door Andreas »

FiatBaas schreef:
@N@ND@B@RTH schreef:Toen Thenu hoorde dat daar H***'s waren, wastie gelijk vertrokken :twisted:
Nu zit hij bij "echte vrienden van de enige echte Fiat Stilo Club" 8-) :lol: :P :twisted: :mrgreen:

Ik vraag mij nu serieus af wat er onder de ***'s moet staan. Homo's???
Schandalig dat een Moderator (ik weet niet of dat zo heet) zo iets neer zet.
In een tijd dat de kranten dagelijks vol staan over homohaat doet het mij veel pijn dat er op forum als deze maar weer eens word bewezen dat ook in Nederland blijkbaar nog niet zo tollerant is dat hetro/homo/lesbi samen op 1 forum kunnen praten. Zoals Nico al aangeeft is dit ook voor buitelanders zo? of mensen met een bril? zijn die ook niet welkom? Weten jullie dat dit strafbaar is? een aangifte is snel gedaan (is absoluut geen dreigement mar realiseer je dat dit kan) Ik ben geen actieve gebruiker van dit forum en dat zal ik nu ook zeker niet worden. Ik weet niet wat dat ASD is waar hier wel eens over gesproken wordt maar als iemand mij daar de site van wil geven (desnoods via prive bericht) dan ga ik daar maar eens kijken, waarschijnlijk ben ik daar wel welkom als half franse brildrager..
Fiatbaas,

Ik begrijp dat het je frusteert wat er hierboven wordt geplaatst, vergeet echter niet dat dit wordt geplaatst door 1 persoon. hetgeen dus niet wil zeggen dat dit forum tegen homo´s of buitenlanders is! Ik heb geen officiële functie binnen de club maar ik denk dat iedereen binnen deze club welkom is.
Stilo Abarth 2.4 - 2003 - CDA Airbox - Madeno einddemper - RVS middendemper - 17 inch rapid black - abarth logo's rondom - xenon 6000k

Gebruikersavatar
Thenu
Senior
Senior
Berichten: 428
Lid geworden op: za dec 14, 2013 10:28 am
Woonplaats: Maastricht
Gegeven waarderingen: 93 keren
Ontvangen waarderingen: 63 keren
Contacteer:

Re: Wist je dat !!!

Bericht door Thenu »

@N@ND@B@RTH schreef:Toen Thenu hoorde dat daar H***'s waren, wastie gelijk vertrokken :twisted:
Nu zit hij bij "echte vrienden van de enige echte Fiat Stilo Club" 8-) :lol: :P :twisted: :mrgreen:

We hebben het vaker over hun gehad in priveberichtjes Anand en ik. en met H*****s hadden wij het altijd over HUFTERS.
Maar omdat we hier niet zo snel schelden en dat niet gepast is op het forum gebruiken we alleen de eerste letter.

Wat betreft het disriminatie gedeelte. Anand is van Surinaamse afkomst en ikzelf ben van Molukse afkomst. Dus ik denk dat we allebei wel weten hoe het voelt om gediscrimineerd te worden. Ik was vroeger het enige gekleurde jongetje op de hele school.

Dat kan je nu niet meer voorstellen, maar toch is het zo. Mijn ouders hadden vroeger ervoor gekozen om niet in de Molukse wijk te wonen. Daarom zat ik ook op een voornamelijk katholieke blanke school. Dus mijn vriendjes waren grotendeels blank, maar ik heb ook genoeg naar mijn hoofd gegooid gekregen hoor.

Dus nogmaals excuses voor het misverstand. En misschien was de hoofdletter H van nogmaals HUFTERS verkeerd gekozen.
It was'nt me.............

Fiat stilo 2,4 ABARTH
Fiat cinquecento 1,1 sporting ABARTh.

Gebruikersavatar
Pulito
Senior
Senior
Berichten: 340
Lid geworden op: za dec 28, 2013 3:33 pm
Registration: 76-PR-RX
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth 5M
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Hattem, het noordelijke puntje van de mooie Veluwe
Gegeven waarderingen: 18 keren
Ontvangen waarderingen: 69 keren
Contacteer:

Re: Wist je dat !!!

Bericht door Pulito »

Ik morgen voor het eerst "levende" Stilofielen ga zien in de Bilt :D

En ik mij daar op verheug......

Dat ik ook meer van die Stilo,s ga zien.....

De een nog mooier dan de ander......

Hoop ik :lol: :lol: :lol:

( En ik niemand voor het hoofd stoot met het woord "Stilofielen" )
Tuned by Unlimited Tuning Amersfoort


Ikke Stilo Abarth Unlimited ...... Verkocht :oops: .... Nu VW Tiguan Tuned by Tunex... :thumbup: 260PK

Gebruikersavatar
mark-abarth24
Master
Master
Berichten: 636
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 07-RP-GF
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth 5M17
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs
Gegeven waarderingen: 57 keren
Ontvangen waarderingen: 72 keren
Contacteer:

Re: Wist je dat !!!

Bericht door mark-abarth24 »

Ik snap dat er rotte er ervaringen zijn met Ads en dat dit hoog zit!! ik weet dat Anand dit woord gewoon zonder iets te bedoelen gebruikt, maar vind wel dat we dit soort woorden niet meer moeten gebruiken. Of een ander soort benaming als bijv minder plezierig want het zou jammer zijn als we hier mensen mee teleur stellen. Dat is niet het idee achter deze club!! Ik hoop dat de club leden : Nico stilo en fiat baas ons een nieuwe kans willen geven . En dat we er toch een mooi 2014 van kunnen maken!!!

Groeten mark
Onze auto's

Fiat Stilo Abarth 5M Zwart

Nissan Tino 1,8 automaat familie Car = van de vrouw ( Emotieloze auto.) haha

Besmet door het Stilo virus een recept is er niet. Oplossing is dan maar aan stilo 4 beginnen.

Gebruikersavatar
Pulito
Senior
Senior
Berichten: 340
Lid geworden op: za dec 28, 2013 3:33 pm
Registration: 76-PR-RX
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth 5M
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Hattem, het noordelijke puntje van de mooie Veluwe
Gegeven waarderingen: 18 keren
Ontvangen waarderingen: 69 keren
Contacteer:

Re: Wist je dat !!!

Bericht door Pulito »

En ik dit ook net klaar heb.....

En dat fff ga plaatsen op de plek waar het hoort.... :D

Afbeelding
Tuned by Unlimited Tuning Amersfoort


Ikke Stilo Abarth Unlimited ...... Verkocht :oops: .... Nu VW Tiguan Tuned by Tunex... :thumbup: 260PK

Gebruikersavatar
Thenu
Senior
Senior
Berichten: 428
Lid geworden op: za dec 14, 2013 10:28 am
Woonplaats: Maastricht
Gegeven waarderingen: 93 keren
Ontvangen waarderingen: 63 keren
Contacteer:

Re: Wist je dat !!!

Bericht door Thenu »

FiatBaas ik heb het je net uitgelegd wat Anand ermee bedoelde.

En om eerlijk te zijn als ik letters weglaat ga ik ook niet zitten tellen. Ik zeg ook vaker klote of kut maar dan typ ik hier gewoon @#$@#*^ Nou tel de tekens en maak er een woord van, of misschien bedoelde ik wel gewoon kut.

De zin klopt in ieder geval wel zelfs met hufters. :D
Het spijt me dat je toch iets anders impliceert dan wat er daadwerkelijk bedoeld wordt.

Dus nogmaals mijn excuses voor het misverstand. En zoals Entonox al zei. ANAND komt hier ook nog wel op terug
It was'nt me.............

Fiat stilo 2,4 ABARTH
Fiat cinquecento 1,1 sporting ABARTh.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 4 gasten