Fiat stilo 2.4 economisch total loss  [VERKOCHT]

Aanbod Fiat gerelateerde zaken
Gesloten
Gebruikersavatar
Noahtje88
Beginner
Beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: do jan 16, 2020 12:09 am
Registration: 06-lh-sj
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Uden
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

Fiat stilo 2.4 economisch total loss  [VERKOCHT]

Bericht door Noahtje88 »

Hoihoi,

Helaas moet ik vroegtijdig afscheid nemen van mijn fiat stilo. Het is een krom verhaal maar helaas heeft een vrachtwagen een rolcontainer vol met bier bovenop mijn stilo geparkeerd met het lossen.... Dikke pech dus. Helaas is mijn stilo dus economisch total loss. Er is eigenlijk alleen maar blik en ruit schade maar motorisch is de auto volledig in orde ook is deze storings vrij. Ook zijn in juli 2020 de distributieriem, waterpomp en de spanrollen vervangen. De stilo heeft in juni ook een kleine beurt gehad en een bij gevulde airco.

Het betreft een blauwe fiat stilo 2.4 Abarth met 123360± km op de teller. Het kenteken is 06-LH-SJ. ik heb de auto pas sinds januari en baal er dus enorm van.


De schade betreft: spatbord deur motorkap voorruit spiegelglas en dakstijl bumper en velgen zijn in orde op de kap van de spiegel zitten krassen. Aan de andere kant zit geen schade (alleen lichte gebruikschade)

Bij interesse stuur graag een bericht en doe een bod!
Email: noahlan@live.nl

Met vriendelijke groet,
Noah
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Moreno83
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 439
Lid geworden op: wo aug 15, 2018 9:51 pm
Registration: 50-PT-RJ
Coach type: 5 Drs MultiWagon
Model: Active
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Enschede
Gegeven waarderingen: 48 keren
Ontvangen waarderingen: 45 keren
Contacteer:

Re: Fiat stilo 2.4 economisch total loss

Bericht door Moreno83 »

Jammer maar de schade valt reuze mee gelukkig!! De auto is echt niet total los.
Je hebt een vrij algemene kleur en de deur en zijpaneel zijn vrij makkelijk te demonteren. ( geschroefd ).
Spatbord rechts is geschroefd en deels gekit. Sloperijen online hebben die wel liggen in die kleur!
Deuk in de spijl boven de deur kun je wellicht terug tikken van binnenuit. Raam is verzekeringswerk toch?

Ik zou persoonlijk als je de auto zou willen behouden de onderdelen online kopen en vervangen! :)

Gebruikersavatar
Noahtje88
Beginner
Beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: do jan 16, 2020 12:09 am
Registration: 06-lh-sj
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Uden
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

Re: Fiat stilo 2.4 economisch total loss

Bericht door Noahtje88 »

Moreno83 schreef: vr sep 04, 2020 4:06 pm Jammer maar de schade valt reuze mee gelukkig!! De auto is echt niet total los.
Je hebt een vrij algemene kleur en de deur en zijpaneel zijn vrij makkelijk te demonteren. ( geschroefd ).
Spatbord rechts is geschroefd en deels gekit. Sloperijen online hebben die wel liggen in die kleur!
Deuk in de spijl boven de deur kun je wellicht terug tikken van binnenuit. Raam is verzekeringswerk toch?

Ik zou persoonlijk als je de auto zou willen behouden de onderdelen online kopen en vervangen! :)
Helaas ben ik zelf niet zo handig en zal ik het moeten laten doen door een monteur. Ik heb nu x bedrag gekregen waardoor het interessanter is geworden om naar een nieuwere auto te gaan kijken. Ik zit nu dus nog met de auto. De verkoop heeft geen haast aangezien de auto nog wel de weg op mag en kan. Ik weet alleen niet of een stilo in deze staat nog iets oplevert, daarvoor ben ik hier om daarachter te komen!

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten