Stilo Abarth 2.4  [VERKOCHT]

Aanbod Fiat gerelateerde zaken
Gesloten
Gebruikersavatar
J.scheepers
Beginner
Beginner
Berichten: 61
Lid geworden op: vr feb 24, 2017 2:31 pm
Registration: 75-LL-KH
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Aalten
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 18 keren
Contacteer:

Stilo Abarth 2.4  [VERKOCHT]

Bericht door J.scheepers »

Beste lezer,

Zoals laatst al een keertje op het forum aangegeven was ik van plan om mijn Stilo een keer van de hand te doen. Ik heb deze inmiddels een aantal jaar met veel plezier in mijn bezit maar wil toch wel eens kijken naar wat anders. Het gaat hier dus om een Fiat Stilo Abarth 2.4 met een km-stand van 170.000. Hier is drie maand geleden de complete distributieset vervangen (riem, multiriem, spanners, rollen en waterpomp) vanwege een defecte krukassensor door ons welbekende steun en toeverlaat Kaasjager. Die krukassensor zit achter het hele gebeuren en daarom direct besloten de hele boel mee te laten pakken. Nog geen jaar geleden zijn tevens de drukbol van de versnellingsbak, bougies, olie, selespeedolie en andere dingetjes van de auto vervangen. Auto rijdt en schakelt top. Optisch ook leuk om te zien, 17" Abarth wielen, iets verlaagd, dubbele remus uitlaat en led-xenon koplampen. Nadeel is dat de auto een jaar of twee geleden een 'schaafwondje' op de voorbumper heeft opgelopen in een parkeergarage door een voorbijganger en dat er kleurverschil begint te ontstaan. Ik heb een aantal foto's bijgevoegd zodat jullie een beetje een beeld krijgen. Bedenk mij trouwens net dat ik een forumlid nog foto's van het interieur heb beloofd, deze heb ik nog steeds niet gemaakt, dit zal ik bij interesse nog wel even doen. Niet al te spannend interieur, gewoon de selespeed met 'stoffen' bekleding en originele 2-din radio. Ik heb besloten de auto eerst hier te plaatsen omdat er hier wellicht een liefhebber naar zoiets op zoek is, mocht er hier weinig tot geen animo voor zijn dan gaat de auto op Marktplaats. Zoals het er nu uitziet mag deze over ongeveer een maand z'n stalletje verlaten.

Vriendelijke groet,

Jaap Scheepers
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door J.scheepers op zo jun 20, 2021 12:31 am, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
sam.vdv
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 218
Lid geworden op: wo nov 11, 2020 2:11 pm
Registration: Zfa19200
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Beringen belgie
Gegeven waarderingen: 45 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren
Contacteer:

Re: Stilo Abarth 2.4

Bericht door sam.vdv »

Hoi , nog steeds geïnteresseerd in de fotos van het interieur


Mvg jesse
A coward dies a thousand deaths , a soldier dies but once

Gebruikersavatar
J.scheepers
Beginner
Beginner
Berichten: 61
Lid geworden op: vr feb 24, 2017 2:31 pm
Registration: 75-LL-KH
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Aalten
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 18 keren
Contacteer:

Re: Stilo Abarth 2.4

Bericht door J.scheepers »

Hoi Jesse,

Heb zojuist even een paar foto's gemaakt om je een beeld van het interieur te geven. Let wel, ik heb de auto van binnen nog niet schoongemaakt dus deze is momenteel niet smetteloos.

Vriendelijke groet,

Jaap Scheepers
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
JRNYMO
Beginner
Beginner
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 19, 2018 7:52 pm
Registration: 07RSGX
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth 5M17
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Tilburg
Gegeven waarderingen: 30 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren
Contacteer:

Re: Stilo Abarth 2.4

Bericht door JRNYMO »

Hallo Jaap,

De auto staat er mooi bij. Mocht je hem niet verkocht krijgen via het forum zou ik adviseren hem op facebook marketplace te zetten. Ik weet niet wat het is, maar daar verkoop ik altijd alles voor veel meer dan via marktplaats.
Alsof mensen niet van afdingen hebben gehoord :D. In ieder geval mijn Stilo destijds verkocht voor ruimschoots meer dan ik er voor had verwacht. Succes ermee!

Gebruikersavatar
J.scheepers
Beginner
Beginner
Berichten: 61
Lid geworden op: vr feb 24, 2017 2:31 pm
Registration: 75-LL-KH
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Aalten
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 18 keren
Contacteer:

Re: Stilo Abarth 2.4

Bericht door J.scheepers »

Hallo,

Dank voor je compliment en de dikke tip! Kan dat inderdaad ook nog eens proberen.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 3 gasten