Vermogen verlies Abarth

Alles over de motortechniek van de Stilo.
Gebruikersavatar
Mike12345
Junior
Junior
Berichten: 130
Lid geworden op: za feb 03, 2018 10:03 pm
Registration: 31jnxx
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Active
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Groningen
Gegeven waarderingen: 6 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren
Contacteer:

Re: Vermogen verlies Abarth

Bericht door Mike12345 »

Bij mij, welliswaar een 1.6, had ik hetzelfde, bleek toch een bobine te zijn.
Héél lang soms minder vermogen bij optrekken, soms schudden motor stationair, soms stationair lager toerental richting 500 dan weer 900 oid etc., geen foutcode. Gisteren ineens wel foutccode, toch maar even bobines bijlangs gegaan met 1 reserve bobine en voilah, probleem opgelost.
Ik vraag gewoon! :D

Gebruikersavatar
RobertV
Beginner
Beginner
Berichten: 28
Lid geworden op: do jan 24, 2019 10:24 pm
Registration: 12-JZ-JV
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Leiden
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: Vermogen verlies Abarth

Bericht door RobertV »

Mike12345 schreef:Bij mij, welliswaar een 1.6, had ik hetzelfde, bleek toch een bobine te zijn.
Héél lang soms minder vermogen bij optrekken, soms schudden motor stationair, soms stationair lager toerental richting 500 dan weer 900 oid etc., geen foutcode. Gisteren ineens wel foutccode, toch maar even bobines bijlangs gegaan met 1 reserve bobine en voilah, probleem opgelost.
Hey Mike,

Oh dat is heel erg apart inderdaad. Ik had al voorzorgsmaatregelen genomen helaas haha. Onlangs alle bobines vervangen door verse. Maar helaas, geen verschil. Maar het zou dan ook de bedrading kunnen zijn toch? :problem: Maar verder nog nooit bobine storingen gehad, momenteel heb ik helemaal geen storingen trouwens.. Erug veel vervangen.. En dat is heel duur. :lol: Nog steeds niet gevonden, dus ik denk erover na de Abarth te gaan vervangen voor iets anders. Onderhoud en geld vindt ik helemaal niet erg, leuk zelfs! Maar als ik het echt niet kan vinden.. Begin ik toch te twijfelen

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten