Automatisch sluiten van dakraam

Alles over de mechanica van de Stilo.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dee01
Master
Master
Berichten: 614
Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:47 pm
Registration: 60 lp rj
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Niet gevonden.
Gegeven waarderingen: 250 keren
Ontvangen waarderingen: 201 keren
Contacteer:

Automatisch sluiten van dakraam

Bericht door Dee01 »

Hallo allemaal, sinds gisteren sluit mijn dakraam niet meer automatisch, heb gisteren de accu losgehad en sinds dien sluit hij niet meer zodra ik het contact uitzet

Wat ik ook merk is dat ik nu het dakraam knopje in moet houden, normaal gesproken was het 1x drukken = dakraam omhoog, 2e x drukken helemaal open, nu reageert de raam alleen zolang het knopje ingedrukt is, wie weet wat het probleem is? Wil hem graag weer automatisch sluitend hebben :)

P.s. het enigste verschil tussen gisteren en nu is dat het canbus signaal van de radio niet meer aangesloten is


Grtzzzz
Antoine
-= Zombie Outbreak Response Team =-
Computers are good at following instructions, but not at reading your mind. ~Donald Knuth

Gebruikersavatar
EntonoX
Master
Master
Berichten: 717
Lid geworden op: di apr 23, 2013 1:55 pm
Registration: 00-00-00
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Active
Engine: 1.2 16V (188A5.000)
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
Gegeven waarderingen: 47 keren
Ontvangen waarderingen: 104 keren
Contacteer:

Re: Automatisch sluiten van dakraam

Bericht door EntonoX »

Waarschijnlijk zijn de raam modules hun eindstanden kwijt (door accu los) en weten ze niet meer tot waar ze kunnen openen. Vandaar dat ze nu alleen maar verder bewegen als je op het knopje drukt.

Als het goed is moet je de standen opnieuw kunnen inleren door het knopje ingedrukt te houden tot het raam helemaal open is, dan vervolgens knopje voor dicht ingedrukt houden totdat raam helemaal dicht is. Zelfde procedure voor dakraam. Hierna zou het 'helemaal openen' met een enkele klik weer moeten werken. :thumbup:

Gebruikersavatar
Dee01
Master
Master
Berichten: 614
Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:47 pm
Registration: 60 lp rj
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Niet gevonden.
Gegeven waarderingen: 250 keren
Ontvangen waarderingen: 201 keren
Contacteer:

Re: Automatisch sluiten van dakraam

Bericht door Dee01 »

Thnxz probleem verholpen, alleen de rest van de ramen functioneerde gewoon zoals het hoort, deze sluiten ook niet automatisch bij contact uit :)

Thbx en top voor de snelle reactie!!
-= Zombie Outbreak Response Team =-
Computers are good at following instructions, but not at reading your mind. ~Donald Knuth

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten