Radio werkt, maar geen geluid.

Post hier al je vragen over het standaard radio systeem of het Connect Nav+ systeem.
Gebruikersavatar
j0ep
Beginner
Beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: za apr 18, 2015 3:34 pm
Registration: tru8788
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Schumacher Edition
Engine: 1.9 JTD 16V 150 (937A5000)
Woonplaats: Trier
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 2 keren
Contacteer:

Radio werkt, maar geen geluid.

Bericht door j0ep »

Ik mag me sinds kort eigenaar noemen van een Fiat Stilo 1.9jtd Schumacher edition.

Zeer tevreden tot nu toe alleen is er een ding wat me stoort...

De auto heeft een, op het eerste oog, prima geluidssysteem. Met de testrit heb ik de radio uit gelaten, om vanzelfsprekende redenen. Echter kwam ik er op de terugweg naar huis achter dat er helemaal geen geluid uit de speakers komt!
Na wat onderzoek kwam ik erachter dat de (aftermarket) radio gewoon geluid levert en dat het probleem dus ergens anders moest zitten. Achterin de auto zit de subwooferbox, waar de snoer van losgekoppeld was. Dolblij sloot ik de snoer weer aan, maar helaas nog steeds geen geluid. :oops:

Er staat wel spanning op de stekker, dus het lijkt erop dat de versterker kapot is. Aangezien ook de speaker aangestuurd worden door het versterkte signaal heb ik dus geen geluid. Is hier een oplossing voor? Een zelfdeversterker of subwooferbox heb ik niet kunnen vinden, zelfs niet op ebay. Ik hoop dat een van jullie me daar misschien mee kan helpen? alvast bedankt voor de reacties.

hieronder de betreffende subwooferbox en versterker:
Afbeelding Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten