Radio verwijderen

Post hier al je vragen over het standaard radio systeem of het Connect Nav+ systeem.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
KremerN1998
Beginner
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: do jul 20, 2017 4:55 pm
Registration: 90-TD-JV
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Sporting
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Enschede
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Radio verwijderen

Bericht door KremerN1998 »

Hoi hoi,

Ik heb de originele radio in mijn stilo zitten. Maar volgens mij zit er een yatour aansluiting ingebouwd, want dat klepje bij de beker houders daar komt een iphone 4 kabel uit, alleen heb ik een iphone 7. Heb al een verloop stukje geprobeerd van iphone 4 naar iphone 7 maar dat werkte niet. Nu wil ik de radio eruit halen om te kijken of er inderdaad een yatour achter zit, heb de pinnen voor de radio al gehaald, alleen werken deze niet.. de radio komt er niet uit.. :roll: iemand tips??

Gebruikersavatar
Dee01
Master
Master
Berichten: 614
Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:47 pm
Registration: 60 lp rj
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Niet gevonden.
Gegeven waarderingen: 250 keren
Ontvangen waarderingen: 201 keren
Contacteer:

Re: Radio verwijderen

Bericht door Dee01 »

Je hebt iets nodig van +- 1.5 a 2mm dik, geloof dat het er een cm of 7 in gaat, ik ben destijds bij 3 garages geweest waar ze verschillende removers hebben gebruikt.., 1 verstelde me zelfs dat ik heel de console moest verwijderen.. ja daaag, heb op mn werk een staaldraadje gepakt en in een u gebogen, stak ze erin en los was ie

Tip:
Haal ook het bovenste dashvakje eens los, aan de boven en onderkant zitten schroeven ff lost halen en dan voorzichtig eruit trekken, dat is namelijk de ideale plek om randapparatuur voor de radio weg te werken, suc6
-= Zombie Outbreak Response Team =-
Computers are good at following instructions, but not at reading your mind. ~Donald Knuth

MelindaB
Forum moderator
Forum moderator
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Radio verwijderen

Bericht door MelindaB »

Ik heb toen der tijd haarspelden (https://thumbs.dreamstime.com/z/haarspe ... 236088.jpg) gebruikt.
Gewoon ff ombuigen (zorg wel dat je een L-vorm overhoud zodat ze niet in de gaatjes kunnen verdwijnen haha) en beetje in de gaatjes porren tot je weerstand voelt, dan met gepast geweld de radio uit je dashboard trekken.
Bij mij zat ie best wel strak vast.
Moest zelfs een platkop schroevendraaier achter het frame douwen om m er uit te frikken pffff

Succes!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten