Radio blijft aan ook zonder contact

Post hier al je vragen over het standaard radio systeem of het Connect Nav+ systeem.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ShanPinkin
Beginner
Beginner
Berichten: 12
Lid geworden op: za okt 21, 2017 10:41 pm
Registration: 91JDTT
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Active
Engine: 1.6 16V (182B6.000)
Woonplaats: Boxmeer
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Radio blijft aan ook zonder contact

Bericht door ShanPinkin »

Ik heb een Fiat Stilo uit 2002, geen Navi.
Ik wou de muziek zachter zetten (ik had een cd aan) en ineens bleef hij hangen en sindsdien doet die niks meer. Hij gooit de cd er niet uit, ik kan niet de normale Radio aanzetten, als Ik de sleutel eruit haal zie je op de cd speler nog steeds nummer 11, 1 minuut 8.
Ik heb geprobeerd de cd eruit te krijgen, een andere cd erin proberen te doen om te kijken of die dan de cd eruit spuugt, ik keek naar het boekje en daar staat zekering f39 maar die zit er bij mij helemaal niet, het zijn allemaal andere nummers dus geen idee welke ik eruit moet halen dan. Ik heb geprobeerd om eject en de aan en uit knop ingedrukt te houden, niks werkt. Moet ik nu de accuklem van de negatieve pool eruit halen, word het dan gereset?
Ik weet niet meer wat te doen :thumbdown:

Gebruikersavatar
Luigi
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 522
Lid geworden op: vr jan 18, 2019 2:04 pm
Registration: 06-NP-GD
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth 5M17
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Maaskantje/Strakonice cz
Gegeven waarderingen: 7 keren
Ontvangen waarderingen: 47 keren
Contacteer:

Re: Radio blijft aan ook zonder contact

Bericht door Luigi »

Hoi ShanPinkin

Je kunt natuurlijk proberen hem te resetten door de spanning er even af te halen.
Normaal gesproken is er een mechaniek zodat je in noodsituaties de cd kunt verwijderen met bijvoorbeeld een paperclip.
Ik zou daarvoor ook eens even m'n instructieboekje raadplegen.
Lukt het niet laat het ff weten dan kijk ik bij mijn oude radio die waarschijnlijk ergens op zolder ligt.

Groet Louis.
◄♪☼ Voormalig gebruiker 136 ☼♫►.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten