[GESLOTEN] Music Changer ????

Alles over In-Car-Entertainment (audio/video)
Gebruikersavatar
EntonoX
Master
Master
Berichten: 717
Lid geworden op: di apr 23, 2013 1:55 pm
Registration: 00-00-00
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Active
Engine: 1.2 16V (188A5.000)
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
Gegeven waarderingen: 47 keren
Ontvangen waarderingen: 104 keren
Contacteer:

Re: Music Changer ????

Bericht door EntonoX »

Dat is een goede vraag vinayshivlal, ik heb dat soms ook.. Ik denk dat het te wijten is aan een software bug ergens in de Yatour. Heb het nog niet kunnen vinden helaas :roll:

Gebruikersavatar
@N@ND@B@RTH
Goeroe
Goeroe
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 1951
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:32 pm
Registration: 41-JR-BJ
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: São Paulo, Brasil
Gegeven waarderingen: 7 keren
Ontvangen waarderingen: 191 keren
Contacteer:

Re: Music Changer ????

Bericht door @N@ND@B@RTH »

En waarvoor waren die zwarte draden, Arno :?:
===========>STILO ABARTH 2.4 20V TUNED BY MCC SPORT AND UNLIMITED TUNING<==========

Gebruikersavatar
michielv
Beginner
Beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: za nov 22, 2014 12:19 am
Registration: 18NXLR
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Nieuwegein
Gegeven waarderingen: 5 keren
Ontvangen waarderingen: 2 keren
Contacteer:

Re: Music Changer ????

Bericht door michielv »

Die zwarte draadjes kun je met elkaar verbinden als je ruis op de Yatour hoort. Ik heb ze verbonden en ervaar juist dan ruis...

Verder kan ik ook alleen maar Aux input gebruiken. Moet je de mappen op je USB indelen zo indelen: CD1, CD2, etc of CD01, CD02, etc?

Gr, Michiel

Gebruikersavatar
michielv
Beginner
Beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: za nov 22, 2014 12:19 am
Registration: 18NXLR
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Nieuwegein
Gegeven waarderingen: 5 keren
Ontvangen waarderingen: 2 keren
Contacteer:

Re: Music Changer ????

Bericht door michielv »

Ok, ik heb vanmiddag even een paar uurtjes besteed aan een oplossing voor het probleem met de Yatour. Bij mij deed ook alleen de Aux-in het. Nu werkt alles:) Eerst heb ik het ding aangesloten zoals het moet in onze fiats, namelijk met de zwarte draadjes gekoppeld (je hoort bij geluid direct verschil, zonder de koppeling komt het geluid op een of andere manier te hard binnen). Vervolgens heb ik een USB stick en SD Kaart geformatteerd met, en dat is heel belangrijk FAT32 (dit is in windows wellicht standaard, maar echt heel belangrijk). Vervolgens heb ik de SD kaart en USB volgezet met mappen CD01, CD02, CD03, etc. Voor de zekerheid heb ik ook de tracks in de CD mappen alleen genummerd met Track01, Track02, Track03, etc. Dat laatste is misschien niet nodig, maar nu werkt alles, ook de stuurbediening. Het display op de Connect Nav+ verspringt nog wel iedere seconde even naar de 00:00, maar dit hindert niet. Ook de reminder functie op de Yatour werkt naar behoren!

Blij met mijn apparaatje!!

Gebruikersavatar
Ecniv
Senior
Senior
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 448
Lid geworden op: wo mei 14, 2014 12:44 am
Registration: 84-ll-xl
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Numansdorp
Gegeven waarderingen: 13 keren
Ontvangen waarderingen: 40 keren
Contacteer:

Re: Music Changer ????

Bericht door Ecniv »

michielv schreef:Ok, ik heb vanmiddag even een paar uurtjes besteed aan een oplossing voor het probleem met de Yatour. Bij mij deed ook alleen de Aux-in het. Nu werkt alles:) Eerst heb ik het ding aangesloten zoals het moet in onze fiats, namelijk met de zwarte draadjes gekoppeld (je hoort bij geluid direct verschil, zonder de koppeling komt het geluid op een of andere manier te hard binnen). Vervolgens heb ik een USB stick en SD Kaart geformatteerd met, en dat is heel belangrijk FAT32 (dit is in windows wellicht standaard, maar echt heel belangrijk). Vervolgens heb ik de SD kaart en USB volgezet met mappen CD01, CD02, CD03, etc. Voor de zekerheid heb ik ook de tracks in de CD mappen alleen genummerd met Track01, Track02, Track03, etc. Dat laatste is misschien niet nodig, maar nu werkt alles, ook de stuurbediening. Het display op de Connect Nav+ verspringt nog wel iedere seconde even naar de 00:00, maar dit hindert niet. Ook de reminder functie op de Yatour werkt naar behoren!

Blij met mijn apparaatje!!
Bij een hoop windows versies wordt FAT32 niet meer goed ondersteund (zelfs wanneer het wel onder de menu opties staat) om deze reden maak ik altijd gebruik van een speciale tool, is erg makkelijk in gebruik en er is geen installatie vereist.

Kon helaas niet direct de executable bijvoegen dus heb het even met winrar ingepakt (www.winrar.nl)

Voor wie het nodig heeft zie bijlage veel succes ermee ;)
Bijlagen
rufus-1.4.7.rar
(574.07 KiB) 8 keer gedownload
Sex is like air: You will miss it when it`s gone

Gebruikersavatar
Rian1974
Beginner
Beginner
Berichten: 27
Lid geworden op: zo aug 31, 2014 5:05 pm
Registration: 04-JH-ZZ
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Vlissingen
Gegeven waarderingen: 6 keren
Ontvangen waarderingen: 7 keren
Contacteer:

Re: Music Changer ????

Bericht door Rian1974 »

Dat probleem dat hij aan geeft geen cd heb ik dus ook . En heb werkelijk geen idee hoe je dat kan verhelpen

Gebruikersavatar
japioo
Master
Master
Berichten: 594
Lid geworden op: wo nov 05, 2014 10:42 pm
Registration: 11-RV-BP
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 27 keren
Ontvangen waarderingen: 89 keren
Contacteer:

Re: Music Changer ????

Bericht door japioo »

Rian1974 schreef:Dat probleem dat hij aan geeft geen cd heb ik dus ook . En heb werkelijk geen idee hoe je dat kan verhelpen
Is wel een oude post maar de oplossing is direct doorstarten. Dit probleem heeft de cd wisselaar ook ( staat ook no wel ergens anders op het forum ) .
Wanneer je het contact aanzet en wacht met starten start Connect Nav al op, wanneer je dan gaat starten gebeurt er door de spanningsval tijdens de start waarschijnlijk iets vreemds in de radio waardoor de cd wisselaar niet herkend wordt en dus de Yatour ook niet.
Meteen starten dus hoewel me dat met een diesel een probleempje lijkt.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten