[GESLOTEN] Parrot staat gigantisch hard

Alles over In-Car-Entertainment (audio/video)
Gesloten
Gebruikersavatar
MaxAuto
Junior
Junior
Berichten: 150
Lid geworden op: vr mar 13, 2015 6:37 pm
Registration: 79-RT-NK
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Racing
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Zwaagdijk, Noord-Holland
Gegeven waarderingen: 4 keren
Ontvangen waarderingen: 6 keren
Contacteer:

[GESLOTEN] Parrot staat gigantisch hard

Bericht door MaxAuto »

Hallo forumers,

Bij aankoop zat er al een parrot in mijn stilo, maar wanneer ik bel gaan de boxen(voor) uit, en de achterste op zacht. Die kraken dan een beetje, is dit te verhelpen?

Verder als ik door het menu scrol, zoals telefoonboek schreeuwd dat ding AAAAAAAA!!!!!!!!!, BBBBBBBBBBB!!!!!!!!!!!!!!
Volume staat op zijn zachts, maar ik schrik me kapot wanneer ik gebeld wordt. Kabels verkeerd?

Ook staat er Renault op het display, is dit veranderbaar?


Mvg,

Max
Laatst gewijzigd door Gagen op za feb 03, 2018 3:01 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Oud en inactief onderwerp.

Gebruikersavatar
dennis12354
Master
Master
Berichten: 610
Lid geworden op: do jun 13, 2013 6:42 am
Registration: XX-XX-XX
Coach type: 5 Drs MultiWagon
Model: Uproad
Engine: 1.9 JTD 8V 115 (192A1000)
Woonplaats: Nuenen
Gegeven waarderingen: 241 keren
Ontvangen waarderingen: 155 keren
Contacteer:

Re: Parrot staat gigantisch hard

Bericht door dennis12354 »

Van een parrot kit zijn er meerdere versies. Probeer het type eens op te zoeken.

http://www.parrot.com/nl/pdf/

Gebruikersavatar
Stilodriver
Beginner
Beginner
Berichten: 97
Lid geworden op: wo jun 11, 2014 9:57 pm
Registration: 40pbzn
Coach type: 5 Drs MultiWagon
Model: Active Plus
Engine: 1.9 JTD 8V 115 (192A1000)
Woonplaats: Zuidwest Drenthe
Gegeven waarderingen: 22 keren
Ontvangen waarderingen: 15 keren
Contacteer:

Re: Parrot staat gigantisch hard

Bericht door Stilodriver »

Om welk type gaat het? Zoals Dennis al aangeeft er zijn verschillende type's. Vaak kun je in de handleiding wel wat vinden.
Mocht je de handleiding niet kunnen vinden, of het probleem. Plaats dan een foto van de carkit, misschien kunnen wij jou hier dan helpen.
Over het algemeen kan dit verholpen worden door dit in het menu van de carkit te wijzigen, zoals je al aangeeft heb je dit al geprobeerd.
Maar er zijn ook type's waar je bepaalde instellingen over het geluid aan de mutebox kunt wijzigen.
Zoek je mutebox op en controleer je kabels en als alle stekkers er nog goed inzitten, een carkit neemt altijd wat ruimte in achter of naast de radio. Bij verkeerd terug plaatsen van zoiets kan het zijn dat er wat verschuift of losraakt.
Het gekraak kan ook een oorzaak hebben door je radio. De meeste carkits sturen een mute signaal door naar je radio en stuurt dan het geluid van het gesprek door naar je speakers. Maar als je radio geen mute functie heeft blokkeert de de carkit het geluid van de radio. Vervolgens wordt dan het gesprek naar de voorste speakers gestuurd. Maar bij die opstelling kan zijn dat je carkit/ mutebox dit niet goed afschermt waardoor er spanning/slap signaal op de achter speakers blijven staan. Hier door kan het kraken ontstaan.
Dit is afhankelijk van je type carkit te wijzigen op je mutebox.

Over je renault logo, vaak is dit te veranderen om een nieuw plaatje in te laden.

Succes :thumbup:
Had een Fiat Stilo.... :thumbdown:

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten