Voorstellen

In dit topic stel je jezelf en je Stilo (met foto) voor (na registratie heb je automatisch toegang tot het complete forum)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
roy.plomp
Beginner
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: za apr 11, 2020 10:17 am
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Voorstellen

Bericht door roy.plomp »

Goeiedag, :wave:

Ik ben roy,
Ben 25 jaar en woon met mijn broertje samen in een rustig buurtje in Drenthe.

Ik hou van rondrijden met een lekker geluidje in de auto, het eerste wat ik dus altijd gedaan heb met de auto die ik had was een subwoofer plus speakers en radio inbouwen.
Mijn stilo was de eerste waar ik alles super mooi had weg gewerkt kwa kabels. #trots

Mocht iemand hier hulp bij nodig hebben laat me het weten, ondanks dat er vast genoeg op dit forum staat


Ik heb een stilo gekocht meer dan een jaar geleden, hij is mij helaas kapot gelopen.(distributie riem).
https://www.instagram.com/p/BtUXWu7haYm ... beyyvbhjqt
Hij staat al een jaar voor mijn huis geschorst en onverzekerd. Maar krijg het niet over mijn hart om hem weg te doen. Wat een fijne auto zeg.

Sinds februari heb ik eindelijk een beetje financiële ruimte en komt nu dus de mogelijkheid om mijn auto klaar te laten maken. Echter ben ik wel bang voor hoge kosten, mij werd verteld van 500-1500 euro.( er heeft nog niemand naar gekeken wat er stuk is)

Ik ben dit aan het overwegen. Maar ik overweeg ook om een andere stilo aan te schaffen, dit is een 2.4 abarth. De kosten voor deze auto (met apk) zal ook rond de 1500 liggen. Als het me lukt om af te dingen. De garage die hem verkoopt is hier echt om de hoek dus kan makkelijk even een kijkje nemen. Of een testrit maken( is al aangeboden 8-)

Ik zoek eigenlijk iemand die mij een beetje wil ondersteunen in het maken van de beste keuze, en misschien evt advies bij die keuze.

Excuses als niet alles in dit forum gedeelte hoort.
Ik moet me nog een beetje oriënteren hier.

Groetjes :mrgreen:

Gebruikersavatar
Schumi
Forum moderator
Forum moderator
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 5364
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 68-JT-JV
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Maranello Italie
Gegeven waarderingen: 17 keren
Ontvangen waarderingen: 838 keren
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Schumi »

Hoi Roy,

Welkom bij de FSC :thumbup: wij hopen dat je er veel plezier van mag hebben,surf rustig rond op het forum en ontdek wat het voor jou en je Stilo Abarth 2.4 allemaal kan betekenen.

Wij hopen dan ook je snel eens te ontmoeten op een van onze gezellige meetings en/of bijeenkomsten :thumbup:

PS,
Dit is alleen een voorstel topic....de overige onderwerpen kun je elders op het forum posten.... maar maak eerst gebruikt van de zoek functie.... omdat er van bijna alle onderwerpen al wel iets van op het forum is behandeld.
============>>> STILO AMR24 STRADALE 200/PK Tuned by Madeno Racing <<<===========

Gebruikersavatar
Kees66
Beginner
Beginner
Berichten: 12
Lid geworden op: za nov 24, 2018 12:31 pm
Registration: 40-ng-db
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Sporting
Engine: 1.6 16V (182B6.000)
Woonplaats: Hoorn
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Kees66 »

Heb Pm gestuurd

RobertStilo16v
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 779
Lid geworden op: do aug 31, 2017 12:25 am
Registration: J-000-RP
Coach type: 5 Drs MultiWagon
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (182B6.000)
Woonplaats: Renkum (GLD)
Gegeven waarderingen: 108 keren
Ontvangen waarderingen: 111 keren
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door RobertStilo16v »

roy

Welkom bij de Stilo fanaten :clap:
, veel succes met je stilo .. :thumbup:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten