Even voorstellen

In dit topic stel je jezelf en je Stilo (met foto) voor (na registratie heb je automatisch toegang tot het complete forum)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AbarthSchenkel46
Beginner
Beginner
Berichten: 6
Lid geworden op: za mei 23, 2020 5:08 am
Registration: 50jrnd
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Zoeterwoude
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Even voorstellen

Bericht door AbarthSchenkel46 »

Hallo Stilo liefhebbers, wij zullen ons even voorstellen. Ik ben Tijs Bonte, 23 jaar en woon in Zoeterwoude (ZH). Ik ben sinds kort in het bezit van een Fiat Stilo (Abarth Selespeed 2,4). Ik heb deze gekocht samen met twee huisgenoten/vrienden/familieleden. Tom Bonte 19 jaar (broertje) en Luuk van Dort 21 jaar (neef).

Het is voor ons alle drie de eerste Italiaan :)
We hebben hem gekocht voor de hobby, we vinden het leuk om te sleutelen, te rijden op de openbareweg en we willen de Abarth gaan gebruiken op het circuit. Dit laatste is nieuw voor ons.

Voor het dagelijks gebruik rijd ik een Peugeot 206 GTi uit 2002. Tom rijdt een Renault Megane Sedan uit 2000. En Luuk heeft twee Volvo 340, een 3 deurs variant en een 5 deurs variant uit de steentijd :p met een Variomatictransmissie voor de kenners.

We hebben een garage aan huis waar aardig wat gesleuteld wordt. Het onderhoud van onze eigen auto's, en kleine reparaties en onderhoud aan auto's van jongens uit de buurt. De Stilo staat hier nu ook warm binnen.

We kwamen hem tegen op Marktplaats toen we aan het zoeken naar auto voor op het circuit maar die ook straat legaal is aangezien we geen aanhanger of oprijwagen hebben. Doen we deze origineel gewrapte en gestripte Stilo met rolkooi en racekuipen tegen kwamen waren we meteen verkocht. We hebben hem gekocht van Mathias Wolthuis die ook actief is/was op dit forum.

Er moet nog wel wat gebeuren aan de Stilo, de apk is verlopen. De nieuwe keuring staat op 2 juni. En we zouden hem graag 6 juni al mee nemen naar de ring in Duitsland. De bij ons bekende mankementen zijn het linkervoorlicht dat defect is, lekke kleppendekselpakking, lekke uitlaat en versleten remmen. De onderdelen om dit te repareren/vervangen zijn al besteld en de uitlaat is er vanaf de kat al onder vandaan.

Mochten jullie nog tips hebben, gave ideeën of iets anders te melden hebben hoor ik het graag! Ook zijn we benieuwd wanneer het volgende evenement op de planning staat, we zouden hier graag aan willen deelnemen.

Tijs, Tom en Luuk.
Afbeelding

Gebruikersavatar
AbarthSchenkel46
Beginner
Beginner
Berichten: 6
Lid geworden op: za mei 23, 2020 5:08 am
Registration: 50jrnd
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Zoeterwoude
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door AbarthSchenkel46 »

Oh nog even vergeten te vermelden, de auto houdt in/hapert in de eerste versnelling. Als de motor wat warmer wordt neemt het haperen af maar gaat niet weg. Ik denk zelf dat het aan de bougies en bobines ligt, maar jullie hebben hier ongetwijfeld meer ervaring mee. Ik hoor graag van jullie.

Tijs

Gebruikersavatar
Schumi
Forum moderator
Forum moderator
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 5364
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 68-JT-JV
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Maranello Italie
Gegeven waarderingen: 17 keren
Ontvangen waarderingen: 838 keren
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Schumi »

Hoi Tijs,Tom en luuk

Welkom bij de FSC :thumbup: wij hopen dat je er veel plezier van mag hebben,surf rustig rond op het forum en ontdek wat het voor jou en je Stilo 2.4 allemaal kan betekenen.

Wij hopen dan ook je snel eens te ontmoeten op een van onze gezellige meetings en/of bijeenkomsten :thumbup:

Heel leuk dat jullie dit project hebben opgepakt....je kunt op het forum een eigen topic aanmaken om zo alle leden goed te informeren over de voortgang hiervan.
PS, dit is alleen een voorstel topic....het is nu de bedoeling dat je nu op het forum verder gaat....en verzoek... gebruik de "zoek" functie je zult zien dat alle onderwerpen al eens op dit forum aan de orde zijn gekomen...maw eerst goed alles door nemen voordat je een nieuw topic gaat aanmaken.
============>>> STILO AMR24 STRADALE 200/PK Tuned by Madeno Racing <<<===========

Gebruikersavatar
AbarthSchenkel46
Beginner
Beginner
Berichten: 6
Lid geworden op: za mei 23, 2020 5:08 am
Registration: 50jrnd
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Zoeterwoude
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door AbarthSchenkel46 »

Bedankt, ik had inderdaad al wat andere topics gelezen. Hopelijk tot snel!

RobertStilo16v
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 779
Lid geworden op: do aug 31, 2017 12:25 am
Registration: J-000-RP
Coach type: 5 Drs MultiWagon
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (182B6.000)
Woonplaats: Renkum (GLD)
Gegeven waarderingen: 108 keren
Ontvangen waarderingen: 111 keren
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door RobertStilo16v »

Tijs,Tom , luuk

Welkom bij de Stilo fanaten , :wave:
mooi om weer de stilo's terug zien te komen bij de club :thumbup:
veel rij -plezier met jullie opvallende STILO :clap:

Gebruikersavatar
marcel-abarth
Senior
Senior
Berichten: 371
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Gegeven waarderingen: 276 keren
Ontvangen waarderingen: 63 keren
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door marcel-abarth »

Hoi, Deze is van Mathias uit Rotterdam geweest, kijk maar eens op LiQuid.
Mathias en z'n Abarth stellen zich voor ...

Veel plezier met de racer :clap: :clap:
Navy Blue 5-drs. Abarth, Bridgestones Potenza-Eibach verlaging-Brembo Sport schijven met Ferrodo blokken sportuitlaat van MCC.
2019 metalic blue gelimiteerde 500 ice-break,5 van gemaakt, dak gewrapt, getuned naar 110 pk, 7" navigatie, abarth bumpers

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten