Nieuwe Stilo Rijder

In dit topic stel je jezelf en je Stilo (met foto) voor (na registratie heb je automatisch toegang tot het complete forum)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Matt
Beginner
Beginner
Berichten: 7
Lid geworden op: wo nov 10, 2021 4:00 pm
Registration: 00000000
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Arnhem
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Nieuwe Stilo Rijder

Bericht door Matt »

Beste Stilo rijders,

Mijn naam is Matt en vanaf volgende week ben ik de nieuwe eigenaar van een Stilo Abarth uit 2002. Na wijzigingen in werk besloten dat het toch handig zou zijn om privé een 2de auto aan te schaffen. Behoorlijk blanco opzoek gegaan naar een auto en eigenlijk bij toeval bij een fanatisch mooie Stilo uitgekomen.

Eigenlijk door heel mijn omgeving voor gek verklaard om überhaupt een Fiat te kopen en dan al helemaal een Abarth, want je zou alleen maar ellende kopen. 6 jaar geleden eigenlijk hetzelfde te horen gekregen toen we een Punto uit 2002 kochten met speedgear, maar ach die auto heeft ons op een paar kleine dingetjes na toch 40.000km probleemloos rondgereden.

De Abarth die we nu hebben aangeschaft is de meest complete die je in 2002 kon aanschaffen. Momenteel staat er 80k km op de teller en zit echt werkelijk waar elk papiertje wat erbij hoort te zitten erbij. De 2 vorig er eigenaren hebben zelfs alle tankbonnen met bijbehorende kmstand in het midden console bewaard. De auto heeft z’n hele leven alleen 98 te drinken gekregen en het hele kleine blaasje in de lak wordt van de week nog even bijgewerkt. De garagehouder verkocht de auto voor zijn moeder en hij heeft zelf het onderhoud gedaan de afgelopen 10 jaar, tot op het kleinste kabeltje na kon hij vertellen wat er vervangen is. Ik denk een fantastisch leuke auto met mega goed gedocumenteerd onderhoud.

Ik ga maar eens rond speuren op forum naar leuke weetjes en tips waar je op moeten letten als je in het bezit bent van een Stilo.

Groeten,
Matt

Gebruikersavatar
japioo
Master
Master
Berichten: 594
Lid geworden op: wo nov 05, 2014 10:42 pm
Registration: 11-RV-BP
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 27 keren
Ontvangen waarderingen: 89 keren
Contacteer:

Re: Nieuwe Stilo Rijder

Bericht door japioo »

Welkom bij de club Matt !
Klinkt veelbelovend.....foto's ?

Gebruikersavatar
Schumi
Forum moderator
Forum moderator
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 5362
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 68-JT-JV
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Maranello Italie
Gegeven waarderingen: 17 keren
Ontvangen waarderingen: 838 keren
Contacteer:

Re: Nieuwe Stilo Rijder

Bericht door Schumi »

Hallo Matt,

Welkom bij de FSC :thumbup: wij hopen dat je er veel plezier van mag hebben,surf rustig rond op het forum en ontdek wat het voor je Fiat Stilo Abarth allemaal kan betekenen.

Ik ben ook benieuwd naar je foto's 😉
============>>> STILO AMR24 STRADALE 200/PK Tuned by Madeno Racing <<<===========

RobertStilo16v
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 779
Lid geworden op: do aug 31, 2017 12:25 am
Registration: J-000-RP
Coach type: 5 Drs MultiWagon
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (182B6.000)
Woonplaats: Renkum (GLD)
Gegeven waarderingen: 108 keren
Ontvangen waarderingen: 111 keren
Contacteer:

Re: Nieuwe Stilo Rijder

Bericht door RobertStilo16v »

Matt welkom bij de stilo fanaten :clap:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten