Fiat Stilo Blackmotion & Abarth!

Hier kun je een eigen topic maken voor je Stilo.
Gebruikersavatar
Schumi
Forum moderator
Forum moderator
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 5362
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 68-JT-JV
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Maranello Italie
Gegeven waarderingen: 17 keren
Ontvangen waarderingen: 838 keren
Contacteer:

Re: Fiat Stilo Blackmotion & Abarth!

Bericht door Schumi »

Daarom worden deze liefhebbers ook gekoesterd door de FSC💪👍
Deze gebruikers waarderen Schumi voor dit bericht:
Moreno83 (zo jun 13, 2021 8:55 pm)
Waardering: 14.29%
============>>> STILO AMR24 STRADALE 200/PK Tuned by Madeno Racing <<<===========

Gebruikersavatar
Moreno83
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 439
Lid geworden op: wo aug 15, 2018 9:51 pm
Registration: 50-PT-RJ
Coach type: 5 Drs MultiWagon
Model: Active
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Enschede
Gegeven waarderingen: 48 keren
Ontvangen waarderingen: 45 keren
Contacteer:

Re: Fiat Stilo Blackmotion & Abarth!

Bericht door Moreno83 »

Er zijn misschien mensen die het anders hadden willen zien maar ik heb mijn beslissing genomen en ik blijf bij mijn originele idee!
Ik wil een identieke "Fiat Stilo Blackmotion" en heb daarom gekozen voor de kleurcode "632 NERO" wat een metallic zwart is. Mooie glinstering zit er in de lak! B)

Om het zo strak en vooral goedkoop mogelijk te houden heb ik er voor gekozen om alle vervangbare onderdelen zoals deuren , zijpanelen , bumpers etc te vervangen voor originele onderdelen van de sloop. Wel nette exemplaren uiteraard!
Deze kan ik namelijk goed poetsen en polijsten en hou dan een officiele Fiat lak die professioneel is gespoten. Ik kan wel spuiten maar professioneel gaat het hem niet worden en laten spuiten vind ik te duur. ( Het is en blijft maar een Fiat Stilo ).
Het frame van de auto kan ik zelf wel spuiten , dit vind ik niet zo spannend en kan ik ook thuis doen. ( dorpel etc )

Alle kosten bij elkaar voor het vervangen is ongeveer 200 euro en wat leuk klus werk. Ik vind dat prachtig om te doen en zo heel veel werk is het niet!

Ik heb de achterklep met spoiler al binnen! Nieuwe logo er los op gelegd en het is precies zoals ik het in mijn hoofd voor me zag. Blij mee.
Voor jullie beeldvorming , die zit maar met 2 schroeven vast , dus zoveel werk is dat niet.

Afbeelding

Afbeelding


DE ABARTH:

De Abarth schakelt weer als een zonnetje! Het Selespeed systeem heb ik gereviseerd en is heel goed zelf te doen als je MultiEcuScan hebt om het druk van het systeem te halen.
Ik liep omdat het mijn eerste keer was wel tegen problemen aan. Ik wist niet dat er verschillende ventielen in zaten en na wat Whatsapp contact met Kaasjager was ik er al snel achter dat er verschil in zat. Ik had de QPV op EV1 zitten ipv EV0. Deze verwisseld met elkaar en het toen voor elkaar gekregen om veel lucht in het systeem te krijgen. Kreeg maar 13 bar in het systeem.
Op advies van Mike alles weer gedemonteerd met nu de ventielen op de juiste plek. ( Dus druk eraf , selespeed olie eruit , ventielen wisselen ).
Accu aangesloten en de deur open gedaan , pomp liep ongeveer 7 seconden en MES gaf 47 tot 50bar aan! :clap: :clap:
Het enige wat ik nog niet heb kunnen doen is de elektropomp reviseren , deze werkt op dit moment wel maar heeft in de winter wel last gehad.....wil dat liever voorkomen! :)

Hier heb ik een brug voor nodig , heb met mijn krik te weinig ruimte.

Afbeelding

Dit zijn de solenoids / ventielen. De voorste is voor het druklager en het inschakelen van de koppeling , de andere 3 zijn voor het schakelen tussen bepaalde versnellingen.
Op de 2e foto zie je de nieuwe drukbol erbij.

Afbeelding

Afbeelding

Ook heb ik de kleppendeksel pakking vervangen , lekte olie aan de voorkant. Was ook heel goed te doen.

Afbeelding

Ik heb nog wat vettigheid aan de linkerkant van het blok , weet niet of dit een oude lekkage is. Kap van de distributieriem onderin is wat vies van olie. Dus ik ga daar alles schoon maken en dan kijken hoe het ervoor staat.
Vriendin wil er wel mee op vakantie naar Zeeland , ik weet niet of ik dat aan durf..... haha
Daarnaast had ik een scheurtje in beide achterlichten , zat in de koude periode veel vocht in. Deze heb ik vervangen voor een ander setje en gelijk de achterlichten gepolijst. :thumbup:

Afbeelding

To do list voor de Abarth:

1) Nieuwe olie , wellicht een flush. Motor schoonmaken , overal is wel viezigheid! Blok aan de rechterkant en inlaat is kurkdroog!!
2) Nieuw luchtfilter
3) Nieuw interieur filter
4) Nieuwe remschijven en blokken rond om.
5) Nieuw Abarth en Stilo logo , beetje verweerd.

Eind deze maand heb ik vakantie en dan ga ik met de 5 deurs bezig. ( Dak etc ).

Gebruikersavatar
Luigi
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 522
Lid geworden op: vr jan 18, 2019 2:04 pm
Registration: 06-NP-GD
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth 5M17
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Maaskantje/Strakonice cz
Gegeven waarderingen: 7 keren
Ontvangen waarderingen: 47 keren
Contacteer:

Re: Fiat Stilo Blackmotion & Abarth!

Bericht door Luigi »

Lekker bezig hoor.
Heb je ook je klepdekselpakking vervangen?
Deze worden op den duur hard en gaan dan lekken.
Ik kijk uit naar het verslag van je 5 drs.

Groet Luigi.
◄♪☼ Voormalig gebruiker 136 ☼♫►.

Gebruikersavatar
Moreno83
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 439
Lid geworden op: wo aug 15, 2018 9:51 pm
Registration: 50-PT-RJ
Coach type: 5 Drs MultiWagon
Model: Active
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Enschede
Gegeven waarderingen: 48 keren
Ontvangen waarderingen: 45 keren
Contacteer:

Re: Fiat Stilo Blackmotion & Abarth!

Bericht door Moreno83 »

Tijd niks gepost , wel druk geweest uiteraard! Ik heb deze conversie ook op Autoweek staan , vandaar de lange post! 8-)

Beste lezers! Ik heb de gok genomen en vond het heel spannend maar ik ben met de Abarth naar Zeeland geweest.
Spannend als in ..... ik heb een Italiaan met Selespeed voor 250 euro gekocht en dan 330km rijden naar Zeeland. Mijn gevoel zei dat het wel goed zat!

1x onderweg een "gearbox fault" gehad maar die was ook zo weer weg , reed er niet anders om op dat moment.
De auto voelt solide aan en je hoort nergens rammeltjes of kraakjes in het onderstel. Is door de eerste eigenaar altijd goed onderhouden en dat merk je.
De auto heeft deze week +/- 500KM gereden en verbruikt geen olie!! Was echt heel verbaasd en tegelijk heel blij.

De Abarth is een plezier om in te rijden en kan heel zuinig zijn. Gemiddeld gebruik op de heenweg lag op 7.4/100km!
Hij is heerlijk stil op de cruise en je hoort de 5 cil alleen als je het gas flink in trapt , heerlijk die kick down!!! B)

Aankomst bij de chalet.

Afbeelding


Afbeelding


‘Sudare sette camicie’

Italiaans voor "je uit de naad werken". En zo voelt dat soms ook wel als je alles zelf doet op een parkeerplaats. ( Geen beun en altijd netjes uiteraard ).
Meer hierover later in deze post! Pak voor je zelf een kopje koffie of een koud biertje want hier komt weer een lap tekst!

BLACKMOTION UPDATE

Ik ben in mijn vakantie op zoek geweest naar het dakframe voor het panoramadak en had er 1 gevonden in Doetinchem maar die wil niet meewerken. Die wil bijvoorbeeld niet mij helpen met knippen in de carrosserie/slijpen etc. Dit ivm brandgevaar/teveel gedoe bla bla.
Voor de rest zijn de Stilo's met panoramadak aardig zeldzaam dus heel snel een andere vinden zit er niet in .........
Ik had bijna de hoop opgegeven en ben eens gaan navragen bij mijn contact persoon in Brazilie en dankzij hem heb ik een los dakpaneel kunnen kopen. Scheelt mij enorm veel geboor/geslijp en gezeur op een sloperij. Deze komt zo snel mogelijk deze kant op en dan kan het feest EINDELIJK beginnen! :-D

Duurt helaas allemaal wat langer dan gepland maar goed , zijn weinig mensen die een "nieuwe" auto bouwen op een parkeerplaats toch? :D

Wat houd de conversie precies in en wat komt er nieuw in de 5 deurs? Heb 90% al op zolder liggen! ( Tis net een winkel :D)

-Nieuw dak met panoramadak ( Hier wacht ik op ).
-Nieuwe airco condenser met droger.
-Nieuwe radiateur met nieuwe slangen.
-Nieuw koelwaterreservoir met nieuwe rubbertjes/schroeven.
-Nieuwe accubak/steun
-Nieuwe bekabeling voor o.a de bobines.
-Nieuw openluchtfilter.
-Nieuwe grill met logo's.
-Nieuwe deurpanelen rond om
-Nieuwe vloerbekleding.
-Nieuwe hemelbekleding
-Nieuw sportstuur origineel Fiat.
-Gereviseerde tellerbak met nieuwe leds in originele kleur.
-Nieuwe schakelpook ( hele unit ).
-Wielnaaf/fusee ga ik demonteren en stralen op het werk. Gelijk nieuwe wiellagers persen en dan spuiten.
-Nieuw stuurhuis
-Nieuwe torsiestang ( over de breedte ).
-Nieuwe draagarmen/stabi stangen.
-Nieuwe speakers voor , wil toch wat moderner.
-Nieuwe voorruit met regensensor.
-Nieuwe schokdempers van Bilstein ( B4 ) en verlagingsveren Eibach. ( 30mm ).
-Ben vast nog veel vergeten.....

Mijn vriendin rijd al die tijd al in de Multiwagon en ze gaf aan dat ze toch liever een kleinere auto wil. Moest dan wel een 5 deurs zijn ivm de kleine. En de MW dan weg!
Voordeel is dat de multiwagon in exact dezelfde kleur is als wat ik wil voor mijn 5 deurs .....oftewel , die ga ik gebruiken voor onderdelen! Saves me money , de MW levert weinig op en ik kan de Abarth houden.
Ik ga misschien de motor van de MW overzetten , deze heeft 60.000km minder gelopen en klinkt voor mijn gevoel wat gezonder en daarnaast vind ik het gewoon zonde om zoiets weg te doen. Dan worden ook gelijk alle inlaat/uitlaat/kleppendeksel pakkingen vervangen.

Al met al heb ik het project een beetje onderschat maar het vergt veel plannen/onderdelen zoeken , wat gaat eerst los en wat neem je dan gelijk mee etc.

Man man wat een tekst , heb je geen plaatjes? Jawel , hieronder!

In het begin van het topic gaf ik aan dat ik een beetje met de bumper zat. Toen weer de 3 deurs bumper en toen weer de 5 deurs bumper en toen weer de Braziliaanse bumper.
Laatst genoemde lukte niet ivm de grootte/kosten en ben uiteindelijk voor de 3 deurs gegaan en heb geprobeerd die bijna identiek te maken aan de Braziliaanse versie en is toch redelijk goed gelukt! ( Zit nog niet vast , was om te proberen but you get the picture ).

Afbeelding


Afbeelding


Dit is het dakframe wat ik heb gekocht in Brazilie , weegt 14 kilo!

Afbeelding

Het originele "Blackmotion" logo wat achter op de klep komt. 1.5 jaar lang naar gezocht.....B)
Was een limited editie in BR dus om een limited edition na te maken moet je soms geduld hebben......

Afbeelding


DE GELE KANARIE MET 170PK

Mijn daily op dit moment is de Abarth en de APK kwam eraan! Had hem net uit de schorsing gehaald en toen moest die al vrij snel voor de apk......
Sinds de aanschaf van de auto heeft hij altijd een "clean sheet" gehad bij de APK , zegt niet altijd wat maar het staat wel mooi.
Echter mankeerde er nu wel wat aan en dat was het volgende :

-Een stelmotor rechts ( wist ik )
-Stukje van een veer afgebroken.
-Achteruitrijverlichting werkt niet.

Stelmotor had ik snel vervangen!
De veer vond ik spannend en heb bij een demontagebedrijf een hele frisse veerpoot opgehaald voor 23 euro en die gemonteerd. ( Merk er niks aan met rijden ).
Achteruitrijverlichting was helaas een ander verhaal. Ik had de achterlichten verwisseld dus ik dacht dat daar het probleem zat echter was het de achter uitrij schakelaar op de versnellingsbak die kapot is.
Normaal geen probleem echter dacht meneer Fiat dat het wel een goed idee was om die boven op de bak te monteren ONDER de versnellingsbak steun , oftewel ik kon die hele auto weer slopen , versnellingsbak laten zakken , wiel eraf en schutbord eraf......voor 1 schakelaar!!!!!! ( Sudare sette camicie , uit de naad werken )

Afbeelding


Afbeelding

Was zeker 4/5 uur sleutelen maar het is me gelukt en hij is weer gekeurd. Helaas geen clean sheet meer maar wel weer wat geleerd en de kanarie mag weer een jaartje sturen zonder opmerkingen. Geen roest , geen lekkages!

De monteur ( ervaren man ) zei al ......jij durft wel met die Stilo's. Ik had hem allang in de brand gestoken! Als een klant bij ons komt met zo'n auto dan geven wij vooraf al aan dat indien het iets met de electronica is wij er niet aan beginnen. :D

Binnenkort meer posts over de Blackmotion!



=============================================================================


Beste lezer , Ik heb de laatste paar weken veel getwijfeld over het project.

Wel of niet door gaan met het project , wellicht teveel hooi op de vork. Kan ik dit allemaal wel zelf? Je bent geen automonteur , geen autospuiter/schadeherstel bedrijf en je hebt geen garage , Je bent maar een jongen met een droom en een parkeerplaats en je bent vooral maar een hobbyist.
Misschien toch alle nieuwe onderdelen in de station zetten?
Abarth heeft beetje standaard onderhoud nodig dus minder tijd voor het project.....:S
De station die toch eigenlijk een beetje genegeerd word en die ook wat onderhoud nodig heeft. De 5 deurs die nu al een tijdje stil staat en dat is ook niet goed.......zucht.

Denken denken denken en toch dit weekend maar de knoop door gehakt. De Multiwagon word geslachtofferd voor de 5 deurs in onderdelen!

Afgelopen weekend begonnen en heb de dorpels/achterkant en binnenkant geschuurd en gespoten in de exacte kleur van de Multiwagon. Gewoon buiten in het zonnetje maar uit de wind.
De schade/krassen opgeschuurd , hersteld en de rest met korrel 600 geschuurd en toen de in de primer gezet!

"Heb je dat echt met een knikkerbus gedaan??" Yup! Geen machine aan te pas gekomen. :-D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Alles droogde vrij snel en heb de primer opgeschuurd met korrel 3000 en wat water zodat de eventuele korrelige laag weg was en je een mooie gladde primer laag krijgt.
Toen de eerste keer met de lak gespoten. Kleurcode 632 , Nero Metallic Black.
3 lagen en toen 2x blanke lak en dit is het resultaat! Ik heb nog wel wat "Orange peel" maar dat schuur en polijst ik op het einde wel weer recht en schijnt vaker voor te komen met donkere lak.
De lak matched 100% met de achterklep dus ik kan dan straks met een gerust hart de deuren/motorkap/bumper en spatborden over zetten zonder kleur verschil en zo heb je dan vrij makkelijk een auto in een andere kleur.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Al met al was dit de grootste drempel en eerlijk is eerlijk , als het spuiten niet gelukt was had ik er geen tijd meer in gestopt en ging alles over naar de station maar nu dit gelukt is heb ik heel veel energie en inspiratie gekregen om het project tot in de details te voltooien. Stiekem ook trots dat het me gelukt is , geen lopers/fouten in de lak alleen orange peel!!
Ik heb daarnaast ook de gordels voor vervangen voor nieuwe , zijn kleine details die het straks helemaal afmaken! Meer info komt snel!

Dit weekend doe ik de andere kant en het dak en pak ik de binnenkant helemaal aan. Met name fatsoeneren van de bekabeling en zorgen dat alle storingen er uit zijn.

=============================================================================================


Vandaag de andere kant geschuurd en gespoten. Zal daar morgen een foto van maken.
De lak van de andere kant heeft een week kunnen rusten en vandaag licht opgeschuurd en gepolijst.
Kreeg het slecht op de foto maar je ziet in de ronding wel de mooie glans. Geen orange peel meer maar precies de kleur zoals die uit de fabriek kwam.
Matched nu ook 100% met de achterklep!

De orangepeel weg werken in de deur opening/binnenkant is wel tijdrovend maar het is prachtig werk om te doen omdat het resultaat mooi is.

Ik ben tevreden! :mrgreen:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Schumi
Forum moderator
Forum moderator
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 5362
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 68-JT-JV
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Maranello Italie
Gegeven waarderingen: 17 keren
Ontvangen waarderingen: 838 keren
Contacteer:

Re: Fiat Stilo Blackmotion & Abarth!

Bericht door Schumi »

Mooi verhaal weer zeg...hoe enthousiast kan iemand zijn😳👏👏👏 mooi dat we zo jou project (ten) kun blijven volgen 👍
============>>> STILO AMR24 STRADALE 200/PK Tuned by Madeno Racing <<<===========

thewizzz
Site Admin
Site Admin
Berichten: 95
Lid geworden op: do sep 21, 2017 3:27 pm
Registration: 14-LX-HH
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Active
Engine: 1.2 16V (188A5.000)
Woonplaats: Oss
Gegeven waarderingen: 15 keren
Ontvangen waarderingen: 4 keren
Contacteer:

Re: Fiat Stilo Blackmotion & Abarth!

Bericht door thewizzz »

Goed bezig hoor! Ziet er allemaal top uit. Nu heb ik ook zin om de lak van mijn stilo aan te pakken en wat extra dingetjes aan te pakken.

Gebruikersavatar
Moreno83
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 439
Lid geworden op: wo aug 15, 2018 9:51 pm
Registration: 50-PT-RJ
Coach type: 5 Drs MultiWagon
Model: Active
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Enschede
Gegeven waarderingen: 48 keren
Ontvangen waarderingen: 45 keren
Contacteer:

Re: Fiat Stilo Blackmotion & Abarth!

Bericht door Moreno83 »

Beste leden!

Ik heb een tijdje geleden de Schumacher van Arno over genomen. Kon hem niet laten staan haha.
Defecte motor en wat andere problemen maar goed hij is bij de Stilo dokter terecht gekomen dus deze gaat gered worden!

Kenteken 41-RZ-NJ is hier eerder op het forum geweest...

Fotos volgen snel.

Gebruikersavatar
sam.vdv
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 218
Lid geworden op: wo nov 11, 2020 2:11 pm
Registration: Zfa19200
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Beringen belgie
Gegeven waarderingen: 45 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren
Contacteer:

Re: Fiat Stilo Blackmotion & Abarth!

Bericht door sam.vdv »

Misschien moet ik eens komen kijken hie je dit doet, mooi werk mark
A coward dies a thousand deaths , a soldier dies but once

Gebruikersavatar
Moreno83
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 439
Lid geworden op: wo aug 15, 2018 9:51 pm
Registration: 50-PT-RJ
Coach type: 5 Drs MultiWagon
Model: Active
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Enschede
Gegeven waarderingen: 48 keren
Ontvangen waarderingen: 45 keren
Contacteer:

Re: Fiat Stilo Blackmotion & Abarth!

Bericht door Moreno83 »

Voor een aantal weken geleden ben ik een trotse bezitter geworden van een inmiddels unieke auto.
Het gaat om de limited Michael Schumacher edition van de Fiat Stilo , nummer 864! Geen idee hoeveel er nog in NL zijn ?

De auto heeft met hoge snelheid en uiteindelijk zonder olie gereden op de Duitse snelweg , oftewel blok is defect!

Samen met mijn schoonvader de auto bekeken en opgehaald. Was stiekem blij dat er nog niks aan de auto gedaan was en de meeste onderdelen lagen los in de auto.
Hier een impressie :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Het eerst wat ik gedaan heb is de zwarte wielen vervangen voor de originele Schumacher velgen. Had nog een setje liggen en ik wil de auto in een originele staat hebben.
Geen Abarth logo's maar originele logo's en de auto weer in nieuwstaat brengen!

Afbeelding

Panoramadak is wel erg vet! Geeft veel licht maar wat minder mooi is was de lekkage.
Inmiddels opgelost , afwatering was verstopt.

Afbeelding

Afbeelding


Uiteindelijk begonnen met het demonteren van de motor! Deze is er nu bijna uit .......

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Op dit moment werd het donker en ben ik gestopt.
Heb het voorfront en de bumper er weer opgezet zodat die er netjes bij staat en wacht nu op de onderdelen voor de nieuwe motor.

Oftewel de vervangende motor krijgt een nieuwe distributieriem en pakkingen. De koppeling met hydraulisch druklager neem ik uiteraard ook mee en als de motor er uit is ga ik de motorruimte eerst aanpakken.
Bekabeling opnieuw intapen en onderdelen stralen/spuiten!

Ben stiekem erg blij met deze aanwinst , een auto die je echt nooit ziet in een officiele Ferrari kleur!

Uiteraard heb ik alles op film staan en zal ik het proces ook op Youtube zetten.

To be continued en uiteindelijk zal die er ooit weer uit zien zoals hieronder!


Afbeelding

Gebruikersavatar
Moreno83
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 439
Lid geworden op: wo aug 15, 2018 9:51 pm
Registration: 50-PT-RJ
Coach type: 5 Drs MultiWagon
Model: Active
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Enschede
Gegeven waarderingen: 48 keren
Ontvangen waarderingen: 45 keren
Contacteer:

Re: Fiat Stilo Blackmotion & Abarth!

Bericht door Moreno83 »

Was even goed kijken maar heb in 1 middag de hele motor kunnen demonteren zonder grote problemen , lekkages. Wel lastig zo in je 1tje maar goed.

Steunen los gemaakt maar de motor kwam niet echt naar voren. Bleek een rubberen leiding en de versnellingsbak kabels die nog vast zaten.
Voorzichtig de motor met bak naar voren getrokken en uiteindelijk stond die buiten de auto. Liep wel wat koelvloeistof weg maar heb uiteraard netjes de hoge drukspuit met groene zeep gepakt en alles netjes schoon gespoten.
Voor de mensen die denken van , pff zo sleutelen in het openbaar? Ik sta met mijn auto een beetje in een hoekje dus het valt niet meteen op tenzij iemand in zijn auto gaat stappen.
Daarnaast zet ik direct de bumper en koplampen erop en dan is het een normale auto om te zien. Oftewel , ik probeer altijd zo netjes mogelijk te werken.

De auto staat nu iets hoger op de voorste wielen , maar mist natuurlijk ook een zware motor haha.

Enjoy!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten