de stilo van jesse

Hier kun je een eigen topic maken voor je Stilo.
Gebruikersavatar
sam.vdv
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 218
Lid geworden op: wo nov 11, 2020 2:11 pm
Registration: Zfa19200
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Beringen belgie
Gegeven waarderingen: 45 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren
Contacteer:

Re: de stilo van jesse

Bericht door sam.vdv »

Deze week de grijze stilo opgepoetst en leeggemaakt en nog een laatste foto van de twee samen genomen
Afbeelding
A coward dies a thousand deaths , a soldier dies but once

Gebruikersavatar
sam.vdv
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 218
Lid geworden op: wo nov 11, 2020 2:11 pm
Registration: Zfa19200
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Beringen belgie
Gegeven waarderingen: 45 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren
Contacteer:

Re: de stilo van jesse

Bericht door sam.vdv »

Vandaag een ritje naar het circuit van spa francorchamps, in een opwelling van corona moeheid en het beu van binnen zitten halsoverkop om 15u vertrokken. Om 17u was ik daar , niet veel tijd om nog wat te kunnen zien maar toch een paar mooie fotos kunnen maken
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
A coward dies a thousand deaths , a soldier dies but once

Gebruikersavatar
Schumi
Forum moderator
Forum moderator
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 5362
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 68-JT-JV
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Maranello Italie
Gegeven waarderingen: 17 keren
Ontvangen waarderingen: 838 keren
Contacteer:

Re: de stilo van jesse

Bericht door Schumi »

Als je dan toch wat moet is dit wel het beste wat je kunt doen, naar een van de mooiste F1 circuit van de wereld rijden met de Stilo Abarth 💪

Leuke foto's trouwens...
Deze gebruikers waarderen Schumi voor dit bericht:
sam.vdv (zo feb 07, 2021 12:14 pm)
Waardering: 14.29%
============>>> STILO AMR24 STRADALE 200/PK Tuned by Madeno Racing <<<===========

Gebruikersavatar
sam.vdv
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 218
Lid geworden op: wo nov 11, 2020 2:11 pm
Registration: Zfa19200
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Beringen belgie
Gegeven waarderingen: 45 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren
Contacteer:

Re: de stilo van jesse

Bericht door sam.vdv »

Schumi schreef: zo feb 07, 2021 10:52 am Als je dan toch wat moet is dit wel het beste wat je kunt doen, naar een van de mooiste F1 circuit van de wereld rijden met de Stilo Abarth 💪

Leuke foto's trouwens...
Ja bedankt, was een mooi ritje met heuvels van 8procent , de klim merk je dat je best kan terug schakelen en in 3 of 4 rijden anders krijgt hij het moeilijk in 5. Naar beneden gaat als een speer . Heb wel gemerkt dat het me serieus wat olie heeft gekost , gemakkelijk halve liter olie weg
A coward dies a thousand deaths , a soldier dies but once

Gebruikersavatar
sam.vdv
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 218
Lid geworden op: wo nov 11, 2020 2:11 pm
Registration: Zfa19200
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Beringen belgie
Gegeven waarderingen: 45 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren
Contacteer:

Re: de stilo van jesse

Bericht door sam.vdv »

Hoi, weer effe geleden dus nog eens een update, ben dus van plan volgend jaar net voor de keuringsdatum een verlagingskit te zetten en dan gelijk de kleine pendelstangen die van de veer naar de torsiebar lopen mee te vervangen, verder ga ik nog een nieuwe voor en achterruit laten steken, dat oogt beter en nieuwer, verder heb ik gemerkt dat een van de banden sneller leeg loopt dan de rest en de voorste wielen zijn bijna oo dus zal ik binnenkort weer een vervangen , ik gebruik al tien jaar de band uniroyal rainsport 3 225/45/r17 w91 zeer tevreden van en ook op de abarth doen deze het goed, het stuurt wel een pak zwaarder als de banden die op de zwarte velgen liggen maar de verkeersveiligheid ligt wel een heel stuk hoger, geen geschuif meer bij nat weer , met die andere banden ben ik beginnen uitbreken langs achteren tegen 150 in in flauwe 90 graden bocht op de snelweg , wel mooi om te zien was hoe alle systemen van de auto in werking schoten en ik als vanzelf weer recht op de weg kwam zonder zelfs veel tegen te sturen . Deze wagen is echt super om mee te rijden en vooral vertrekken aan de lichten en dan veel van die jonge gasten met getunede wagens die naast me staan willen racen, er zijn er niet echt veel waarvan hij verliest haha , het enige wat ik nog mis is het gevoel dat je in je zetel gedrukt word, misschien dat ik erover denk als ik nog een andere motor laat steken met minder kms op dat ik nog eens een bezoekje breng bij savali , effe kijken of er nog iets te verbeteren valt , min puntje wel , een weekje op en af naar antwerpen , op en af gauw een 160km dus komt uit op een goeie 30 euro, elke dag, en een bus olie, dus dit is geen winstgevende situatie, bijgevolg ben ik er serieus over aant denken ol mn diesel gewoon bij te houden en terug in te schrijven en de abarth alleen in de weekends van de stal te halen kwestie om het een beetje betaalbaar te houden
A coward dies a thousand deaths , a soldier dies but once

Gebruikersavatar
sam.vdv
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 218
Lid geworden op: wo nov 11, 2020 2:11 pm
Registration: Zfa19200
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Beringen belgie
Gegeven waarderingen: 45 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren
Contacteer:

Re: de stilo van jesse

Bericht door sam.vdv »

Hoi, weer effe geleden dus nog eens een update, ben dus van plan volgend jaar net voor de keuringsdatum een verlagingskit te zetten en dan gelijk de kleine pendelstangen die van de veer naar de torsiebar lopen mee te vervangen, verder ga ik nog een nieuwe voor en achterruit laten steken, dat oogt beter en nieuwer, verder heb ik gemerkt dat een van de banden sneller leeg loopt dan de rest en de voorste wielen zijn bijna oo dus zal ik binnenkort weer een vervangen , ik gebruik al tien jaar de band uniroyal rainsport 3 225/45/r17 w91 zeer tevreden van en ook op de abarth doen deze het goed, het stuurt wel een pak zwaarder als de banden die op de zwarte velgen liggen maar de verkeersveiligheid ligt wel een heel stuk hoger, geen geschuif meer bij nat weer , met die andere banden ben ik beginnen uitbreken langs achteren tegen 150 in in flauwe 90 graden bocht op de snelweg , wel mooi om te zien was hoe alle systemen van de auto in werking schoten en ik als vanzelf weer recht op de weg kwam zonder zelfs veel tegen te sturen . Deze wagen is echt super om mee te rijden en vooral vertrekken aan de lichten en dan veel van die jonge gasten met getunede wagens die naast me staan willen racen, er zijn er niet echt veel waarvan hij verliest haha , het enige wat ik nog mis is het gevoel dat je in je zetel gedrukt word, misschien dat ik erover denk als ik nog een andere motor laat steken met minder kms op dat ik nog eens een bezoekje breng bij savali , effe kijken of er nog iets te verbeteren valt , min puntje wel , een weekje op en af naar antwerpen , op en af gauw een 160km dus komt uit op een goeie 30 euro, elke dag, en een bus olie, dus dit is geen winstgevende situatie, bijgevolg ben ik er serieus over aant denken ol mn diesel gewoon bij te houden en terug in te schrijven en de abarth alleen in de weekends van de stal te halen kwestie om het een beetje betaalbaar te houden
A coward dies a thousand deaths , a soldier dies but once

Gebruikersavatar
sam.vdv
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 218
Lid geworden op: wo nov 11, 2020 2:11 pm
Registration: Zfa19200
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Beringen belgie
Gegeven waarderingen: 45 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren
Contacteer:

Re: de stilo van jesse

Bericht door sam.vdv »

Nog een paar sfeer beelden van de laatste weken
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
A coward dies a thousand deaths , a soldier dies but once

Gebruikersavatar
Schumi
Forum moderator
Forum moderator
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 5362
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 68-JT-JV
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Maranello Italie
Gegeven waarderingen: 17 keren
Ontvangen waarderingen: 838 keren
Contacteer:

Re: de stilo van jesse

Bericht door Schumi »

Ziet er heel gaaf uit hoor👏
Deze gebruikers waarderen Schumi voor dit bericht:
sam.vdv (zo mar 07, 2021 9:10 pm)
Waardering: 14.29%
============>>> STILO AMR24 STRADALE 200/PK Tuned by Madeno Racing <<<===========

Gebruikersavatar
sam.vdv
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 218
Lid geworden op: wo nov 11, 2020 2:11 pm
Registration: Zfa19200
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Beringen belgie
Gegeven waarderingen: 45 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren
Contacteer:

Re: de stilo van jesse

Bericht door sam.vdv »

Tnx shumi daar gaan we voor he
A coward dies a thousand deaths , a soldier dies but once

Gebruikersavatar
sam.vdv
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 218
Lid geworden op: wo nov 11, 2020 2:11 pm
Registration: Zfa19200
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Beringen belgie
Gegeven waarderingen: 45 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren
Contacteer:

Re: de stilo van jesse

Bericht door sam.vdv »

Na een lange zomer constant werken hebben xe nog eens tijd voor een update, bijna 30000km verder , laatste weken kreeg ik ineens melding gearbox failure, uitgelezen en dit zou azn een toerental sensor liggen, die begint met momenten kuren te vertonen en dan kan je niet schakelen vervelend als je in de file staat aan te schuiven, deze word binnenkort vervangen, tijdens het rijden ondervond ik ook dat het leek alsof er iemand kort aan je stuur trekt en dan op een zondag vertrek van het tankstation en gaf een keer goed gas, valt ineens de stuur bekrachtiging eruit met de nodige meldingen erbij , check power steering, failure abs asr esp ebd , toen heb ik de adapters voor mes maar besteld en uitgelezen, bleek de stuurhoeksensor kapot , dan maar uit mn grijze stilo het stuurkolom gehaald en de serie nrs vergeleken, zelfde type .. dus heb ik dit in de abarth ingebouwd ... en het werkt weer ,. Straks effe kijken hoe het staat met het inleer proces
A coward dies a thousand deaths , a soldier dies but once

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten