[GESLOTEN] Groot onderhoud Stilo

Iets te melden of wil je snel wat kwijt? Doe het hier!
Gesloten
Verwijderde gebruiker 644
Forum moderator
Forum moderator
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

[GESLOTEN] Groot onderhoud Stilo

Bericht door Verwijderde gebruiker 644 »

Na mijn Stilo nu ongeveer 3 weken in bezit te hebben staat hij op de brug voor een grote beurt! De distributie wordt aangepakt (kwam er overigens achter dat deze al een ton geleden al vervangen had moeten worden!!) tevens worden gelijk de drijfstang lagers vervangen, hoop dat dan het vreemde geluid weg is. En De Stilo wordt voorzien van verse olie + olie filter.
Tevens wilde ik de thermostaat en de Remlichtschakelaar laten vervangen maar heb de juiste onderdelen hiervoor nog niet gevonden. Dus deze zullen een andere keer aangepakt worden.
Wel jammer overigens dat als je bij Brezan vraagt dat je naast een complete distributie set ook alle snaren die daar verder bij in de buurt ook wilt hebben niet geleverd krijgt. Dus nu de Stilo wat langer kwijt voor het wachten op de stretch riem.

Al met al hoop ik op weer een soepel rijdende Stilo zodra ik hem weer terug heb. Wil alleen ook nog de linker flipper vervangen aangezien deze kapot is.
Laatst gewijzigd door Gagen op wo jan 31, 2018 10:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Oud en inactief onderwerp.

Verwijderde gebruiker 644
Forum moderator
Forum moderator
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Groot onderhoud Stilo

Bericht door Verwijderde gebruiker 644 »

sele schreef:Dat is zeker groot onderhoud voor een auto die je net hebt. :o
Distributie was er zeker aan toe ook omdat de dealer geen idee had wanneer deze voor het laatst was aangepakt en ook de vorige eigenaar had geen idee. Later toch de km stand gevonden van de laatste keer en dat was schrikbarend. De drijfstang lagers worden preventief vervangen aangezien alles nu toch open licht daar. En natuurlijk ook gelijk de water pomp.
Deze gebruikers waarderen Verwijderde gebruiker 644 voor dit bericht (totaal 2):
cees26 (zo jan 25, 2015 9:44 am) • longtimeago (zo jan 25, 2015 11:01 am)
Waardering: 28.57%

Gebruikersavatar
cees26
Goeroe
Goeroe
Berichten: 1515
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 34HHX3
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Active
Engine: 1.4 16V (843A1000)
Woonplaats: Beverwijk
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 420 keren
Contacteer:

Re: Groot onderhoud Stilo

Bericht door cees26 »

goed bezig, Ed
Fiat Bravo 1.4 Tjet 150

Verwijderde gebruiker 644
Forum moderator
Forum moderator
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Groot onderhoud Stilo

Bericht door Verwijderde gebruiker 644 »

Vanmorgen mijn Stilo weer opgehaald! Wat een verschil, hij maakt totaal geen vreemd ratelend geluid bij het schakelen en bij een bepaald toerental meer.
De verwarming doet het gelukkig ook weer, (die hebben we wel nodig nu) :D
Alleen was er een riem verkeerd geleverd, dit betrof de riem die de dynamo aandrijft dit moest een stretch belt wezen. De riem die geleverd was paste evengoed dus nu maar even kijken hoe dat zich weerhoudt, zoiezo even via Tuynder de juiste bestellen zodat deze binnenkort veranderd kan worden.
Nu alleen nog 4 nieuwe banden en mijn Stilo is zo goed als klaar, er moeten nog wat kleine dingetjes aangepakt worden maar dat kan opzich nog even wachten.

Al met al een tevreden Stilo rijder :clap: :thumbup:
Deze gebruikers waarderen Verwijderde gebruiker 644 voor dit bericht (totaal 2):
cees26 (wo jan 28, 2015 4:11 pm) • longtimeago (do jan 29, 2015 9:36 am)
Waardering: 28.57%

Gebruikersavatar
@N@ND@B@RTH
Goeroe
Goeroe
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 1951
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:32 pm
Registration: 41-JR-BJ
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: São Paulo, Brasil
Gegeven waarderingen: 7 keren
Ontvangen waarderingen: 191 keren
Contacteer:

Re: Groot onderhoud Stilo

Bericht door @N@ND@B@RTH »

De Fiatstiloclub is ook tevreden met zulke Stilorijders, Ed :thumbup:
===========>STILO ABARTH 2.4 20V TUNED BY MCC SPORT AND UNLIMITED TUNING<==========

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten