[GESLOTEN] Fiat Stilo 1.6 Sporting uit 2003 te koop (richtprijs €1750)

Aanbod Fiat gerelateerde zaken
Gesloten
Gebruikersavatar
Veenicks
Beginner
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: wo mar 12, 2014 10:36 am
Registration: 38-NG-JN
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Sporting
Engine: 1.6 16V (182B6.000)
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

[GESLOTEN] Fiat Stilo 1.6 Sporting uit 2003 te koop (richtprijs €1750)

Bericht door Veenicks »

Hallo mede-FSC leden,

Na een aanbod mijn vaders oude lease auto uit 2011 voor een prikkie (offer I couldn't refuse) over te nemen moet ik met enige pijn in mijn hart afscheid nemen van mijn Stilo. Ik ben van plan hem voor 2250 op Marktplaats e.d. te gaan adverteren maar wil jullie als 'liefhebber' eerste keus geven op mijn zwarte Fiat Stilo 1.6 uit 2003 voor richtprijs €1750,-.

Afbeelding

Dat is 'm. Er zitten hier en daar wat krasjes op (met name op de sideskirts zit een kras na een ontmoeting met een smal paadje) en er zijn twee issues; de afstandsbediening in de sleutel functioneert niet meer en het welbekende Airbag Failure probleem waarover al heel veel geschreven is hier op FSC. Maar verder een hele goeie auto die me nooit in de steek heeft gelaten.

Woonachtig in Spijkenisse, onder de rook (letterlijk) van Rotterdam.

Wat specs:

- 148.000 op de teller (was 120.000 toen ik hem twee jaar geleden kocht)
- 1.6 Sporting
- 2003
- Banden zijn goed
- Zit een custom grilletje op zonder Fiat embleem (zie foto) maar heb nog een gaas-grill maar ook de originele Fiat grill liggen! ( Die zet ik er met liefde voor je terug in!)
- Is een klein beetje verlaagd (3cm) aan de achterkant (eibach veren, KYB shocks), verder weinig aan gedaan
- Zit een Ragazzon dubbele uitlaat onder (RVS)
- Zit een touchscreen LCD SatNav/CD/DVD/Radio in, zie foto hieronder:

Afbeelding

Zie http://www.fiatstiloclub.nl/forum/viewt ... ?f=4&t=580 voor mijn voorstel-topic. Meer foto's op verzoek natuurlijk, je kan natuurlijk ook altijd even langskomen.

Een gewoon degelijke Stilo die voor jullie hier denk ik weinig verrassingen heeft. Hoor graag of iemand interesse heeft of iemand kent die wellicht interesse heeft. Zie hem graag naar een goed baasje gaan, maar wil er relatief snel vanaf ivm dubbele lasten van twee auto's op dit moment.

EDIT: Vergeet te vermelden dat er aftermarket koplampen met LEDjes in zitten, maar die zie je op de foto! Originele koplampen (gewoon goed) krijg je er natuurlijk bij, evenals een Remus uitlaat (dubbele 8CM pijp) en een heleboel spare-parts die ik uit voorzorg gekocht had maar nooit gebruikt heb.

Kom kijken zou ik zeggen!
Laatst gewijzigd door Gagen op zo jan 28, 2018 7:46 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Oud en inactief onderwerp.

Gebruikersavatar
Dave
Beginner
Beginner
Berichten: 41
Lid geworden op: zo jun 22, 2014 1:40 pm
Registration: 90jjnj
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Active
Engine: 1.6 16V (182B6.000)
Woonplaats: Dongen
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

Re: Fiat Stilo 1.6 Sporting uit 2003 te koop (richtprijs €17

Bericht door Dave »

Is ie nog te koop

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten