[GESLOTEN] Fiat Stilo Abarth 2.4L Selespeed

Aanbod Fiat gerelateerde zaken
Gesloten
Gebruikersavatar
Ndehaan
Beginner
Beginner
Berichten: 16
Lid geworden op: vr feb 28, 2014 11:20 am
Registration: 09NRDB
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 2 keren
Contacteer:

[GESLOTEN] Fiat Stilo Abarth 2.4L Selespeed

Bericht door Ndehaan »

Hallo mensen,

Omdat ik binnenkort een andere baan heb ga ik een auto leasen en doe ik mijn Stilo Abarth weg, dit vanwege de kosten. Ik zal even mijn Marktplaats verhaaltje even kopieren:

"Hierbij bied ik mijn Fiat Stilo Abarth aan! De reden van verkoop is dat leasen ivm werk voordeliger is. Het betreft hier de Abarth versie, sport uitvoering. Dus extra side skirts aan beide kanten, dakspoiler en sportvering. Daarnaast zitten er weinig voorkomende Michael Schumacher velgen onder! Het is ook een semi-automaat. Het is dus mogelijk om automatisch of handgeschakeld te rijden. Een stuk van de schakelflipper voor het opschakelen aan het stuur is wel afgebroken. Zelf heb ik dit nooit gebruikt maar zal via internet wel te vervangen zijn.

De auto heeft rondom een paar deukjes en krasjes. Ook gebruikt de auto olie, iets meer dan in het boekje staat aangegeven. Distributieriem is bij 250979 vervangen en de auto heeft alle beurten gehad. Bij de laatste grote beurt zijn onder andere alle remschijven vervangen. Bij de auto komt ook een extra set winterbanden(zonder velg)
De auto moet in januari weer APK gekeurd worden. Echter zal hier waarschijnlijk niet veel bijzonders uitkomen. Km stand is iets meer dan wat op de foto te zien is omdat er nog mee gereden is.

De Fiat is luxe uitgevoerd met allerlei opties. Cruise control, airco, regen-en parkeersensoren, 7 airbags, een mooi geluidsysteem, elektrisch verstelbare spiegels, boordcomputer, verstelbare stuurbekrachtiging etc. Door de 2.4 motor is het ook een heerlijk vlotte auto! Ik doe hem ook met pijn in mijn hart weg!"

http://link.marktplaats.nl/m983311015 (Zie deze link voor foto's en aanvullende informatie)

Volgens mij heb ik alles benoemd. Ik ontvang graag een PB'tje als er interesse is!

Met vriendelijke groet,

Nando de Haan
Laatst gewijzigd door Gagen op zo jan 28, 2018 8:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Oud en inactief onderwerp.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten